Photoshop-tävling IV - Banhoj

ozeo skrev:
står längre upp att de ska va banracinghoj..bruka inte ha backspeglar :7peta
sen så står det att man bara får klippa in klistermärken :)
står längre upp att det ska va gathoj, brukar ha backspeglar ;)

Ringo skrev:
Tema: Banhoj
Ta en valfri bild av en gathoj och gör den till en hoj för seriös bansmisk! Ta bort allt onödigt tjafs som blinkers och backspeglar, förse hojen med kraschkåpor och klistra dit dekaler (naturligtvist efter eget tycke).

hmm ser ut som att temat ska va banhoj tycker jag nog :va

1. Ringo
2. Rimag
3. mor|ock
4. Goose
5. Kobolt
6. R2
7.Doorn
8.Clic!
9.ozeo

Fan nu är vi uppe i 9pers, börjar ju arta sig riktigt bra...

Hur ändrar jag fonten i paint? Jag försöker skriva dit sponsorer men fattar inte hur jag ska ändra storleken och fonten på texten. Vilken font ska man använda till Kalles Kaviar?? Sen vill jag har en toning i texten, ifrån svart till gult med många nyanser, men hittar inte hur jag ska få till det. Någon?

Hur förminskar jag storleken på bilden, den ska ju vara max 640x480 men min bild måste minst vara dubbelt så stor. :död

Jag har version 5.0 av Microsoft Paint om det är till någon hjälp.

morlock skrev:
Hur ändrar jag fonten i paint? Jag försöker skriva dit sponsorer men fattar inte hur jag ska ändra storleken och fonten på texten. Vilken font ska man använda till Kalles Kaviar?? Sen vill jag har en toning i texten, ifrån svart till gult med många nyanser, men hittar inte hur jag ska få till det. Någon?

Hur förminskar jag storleken på bilden, den ska ju vara max 640x480 men min bild måste minst vara dubbelt så stor. :död

:va :3freak :wiggle

morlock skrev:

Hmm jag anar en viss ironi, eller whatever. Men om det inte är så, så råder jag dig att arbeta i photoshop istället... :hej

rimag skrev:
Hmm jag anar en viss ironi, eller whatever. Men om det inte är så, så råder jag dig att arbeta i photoshop istället... :hej

jag tror han mena allvar :3freak
kan man jobba så bra i de?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey