Photoshop Sporthoj

Igen då..

Kopplingshandtag o fotpinnar osv i svart tack.. funderar på att pulverlacka dem..

http:/www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=188205&d=1176070708

Igen då..

Kopplingshandtag o fotpinnar osv i svart tack.. funderar på att pulverlacka dem..

http:/www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=188205&d=1176070708

En nsnabbis

Bifogat

• andreasNo3.jpg
    andreasNo3.jpg
    72.4 KB · Visningar: 86
Skulle behöva ideer till min och tjejens banhoj.

I dagsläget (bild1) helorange (förutom svart tank). Färg som finns att tillgå: mattsvart.

Spånade på bild två på ett förslag men skulle vilja ha mer ideer. Det får bara inte bli för bökigt att maskera...

Tack på förhand!

Såhär kanske? :va :tummenupp

Bifogat

• suzuki.jpg
    suzuki.jpg
    118.4 KB · Visningar: 90
Skulle behöva ideer till min och tjejens banhoj.Spånade på bild två på ett förslag men skulle vilja ha mer ideer. Det får bara inte bli för bökigt att maskera...

Tack på förhand!

Gjorde ett litet försök.
gixxer2-1.jpg

Gör nått Freckt med min hasplåt!!

Jag vill göra nått coolt med min hasplåt... En OutlawdöDskalle..:va Lacka den Illrosa kanske... :va :va

Nån som vill hjälpa mig.. Seriösa och Oseriösa förslag mottages varmt:tummenupp

Edit: Såhär kanske :D

Last edited:
Z750

Någon som har lust att leka lite me en z750? Rensa den bak, svarta fälgar eller svartkrom, miniblinkers fram och ensitscuts. Och eventuellt slipon Z750gr%25C3%25B6n.jpg

z750...

...snabbt moddad :)
Svarta fälgar, rensad bak, backspeglar borttagna, blinkers borta (integrerade i lysen och framkåpa istället :gnissla ), målade dit en ensitscuts också.

Bifogat

• z750.jpg
    z750.jpg
    124.1 KB · Visningar: 126
...snabbt moddad :)
Svarta fälgar, rensad bak, backspeglar borttagna, blinkers borta (integrerade i lysen och framkåpa istället :gnissla ), målade dit en ensitscuts också.

Riktigt snyggt, kan du försöka fixa GP dämpare eller en som slutar under hojen (typ buell). Och sen en mindre framlykta (en som inte bygger så mycket utåt på hojen)

Sen kan man dregla länge över hojen :yoparty

Riktigt snyggt, kan du försöka fixa GP dämpare eller en som slutar under hojen (typ buell). Och sen en mindre framlykta (en som inte bygger så mycket utåt på hojen)

Sen kan man dregla länge över hojen :yoparty

Tackar

Visst kan jag det, men då lägger jag den under "Era egna photoshopbyggen"... Tanken med den här tråden är ju att få hjälp med sin egna hoj, och jag har gjort de ändringarna aze ville ha :)
Men kollar du i den andra tråden hittar du min moddade FZ-1 (ligger på sida 2)...Typ samma stil som du vill åt kan jag tänka mig... :yoparty

Last edited:
Back