Photoshop Sporthoj

någon som kan fixa gula fälgar på hojen ?? funderar på tt lacka om dem

Bifogat

• r6.jpg
    r6.jpg
    42.8 KB · Visningar: 87
Modifier skrev:
2391393 Njae, inte riktigt så jag tänkt mig,ska kolla om jag hitttar en bild på ett
exempel jag funderat på.

/jimpa

Typ någonting sånt här...

/jimpa

Bifogat

• honda.jpg
    honda.jpg
    54.9 KB · Visningar: 74
  • swoosh.jpg
    swoosh.jpg
    104.3 KB · Visningar: 82
  • tribalkit4.jpg
    tribalkit4.jpg
    66.8 KB · Visningar: 90
Mixtrade till en liten bild...

Bifogat

• Aprilia RSV Faktory Special Liten.jpg
    Aprilia RSV Faktory Special Liten.jpg
    134.8 KB · Visningar: 119
Ja precis, ser jätte snyggt ut!! Blir mkt bättre när den inte ser helt kal ut, även om det var därför jag från början köpte de n *hehe* men, men man har alltid rätt att ändra sig!!

//Liza

gjorde ung som du sa.... men ja hittade inget japanskttecken.. så det blev.. ja..en kladd där istället...

//Silver

Bifogat

• yamaha färglek (kopia) (kopia).jpg
    yamaha färglek (kopia) (kopia).jpg
    119.6 KB · Visningar: 86
Ja det ser ganska pissigt ut, men det får man ta om man sitter uppe halv tre på natten och är förkyld. Om jag förstod det rätt så ville du ha såna swooooshar va?

Bifogat

• cibby.jpg
    cibby.jpg
    135.2 KB · Visningar: 110
Hej hej. Här kommer en bild på en hoj liknande min, anledningen varför är att min är lite söndrig och inga kåpor än så länge. Jag satt och funderade på svart hoj med silver inslag på mindre delar. Eller helvit med svarta inslag. Gärna med nån slags mönster nånstans. Jag är tacksam för hjälp.

suzukigsxr750k2.jpg

Ringo skrev:
2393748 Ja det ser ganska pissigt ut, men det får man ta om man sitter uppe halv tre på natten och är förkyld. Om jag förstod det rätt så ville du ha såna swooooshar va?

Det ser helt ok ut :tummenupp ,bra att du satte på lite mer färg för den är lite för vit i nuläget.

/jimpa

Okej, nån som kan hjälpa mig?
Allt lila ska bort och vill istället ha ett tema som matchar mitt skinnställ, Orange fälgar och några lätta orange dekaler jag kan klippa ut själv, tanken var att köpa dekalfilm ifrån nån lackfirma på stor rulle och klippa ut enkla mönster och texter att dekorera med då jag betvivlar att de går att hitta färdiga orange dekaler nånstans?
hursom, orange + lite grått eller siver för att följa färgtemat på skinnstället.

Bifogat

• img_0001(forminskad).jpg
    img_0001(forminskad).jpg
    138.9 KB · Visningar: 81
  • IMG_0020(forminskad).jpg
    IMG_0020(forminskad).jpg
    87 KB · Visningar: 61
Är det nån som orkar styla till min SV650S som jag har bilder på i garaget?
Behöver lite inspiration till projekt nu över vintren.
Lägga dit helkåpan, ensitscuts, fälgstripes eller lacka om fälgarna i blålack som hojen....

Fritt val....
Tackar på förhand

MVH / Kristijan

SkaD skrev:
2394576 Okej, nån som kan hjälpa mig?
Allt lila ska bort och vill istället ha ett tema som matchar mitt skinnställ, Orange fälgar och några lätta orange dekaler jag kan klippa ut själv, tanken var att köpa dekalfilm ifrån nån lackfirma på stor rulle och klippa ut enkla mönster och texter att dekorera med då jag betvivlar att de går att hitta färdiga orange dekaler nånstans?
hursom, orange + lite grått eller siver för att följa färgtemat på skinnstället.
gjorde ett snabbt försök iallafall :)

Backblade skrev:
2394078 Hej hej. Här kommer en bild på en hoj liknande min, anledningen varför är att min är lite söndrig och inga kåpor än så länge. Jag satt och funderade på svart hoj med silver inslag på mindre delar. Eller helvit med svarta inslag. Gärna med nån slags mönster nånstans. Jag är tacksam för hjälp.

suzukigsxr750k2.jpg

jag har trixat litegrann på den där bildenn.. gjorde den svart-vit... hoppas du gillar det!
Det kommer upp en bild idag!

Backblade skrev:
2394078 Hej hej. Här kommer en bild på en hoj liknande min, anledningen varför är att min är lite söndrig och inga kåpor än så länge. Jag satt och funderade på svart hoj med silver inslag på mindre delar. Eller helvit med svarta inslag. Gärna med nån slags mönster nånstans. Jag är tacksam för hjälp.

suzukigsxr750k2.jpg

sådär..vad tycker du?.. kan göra fler om du vill?

Bifogat

• Namnlöst-1 kopiera.jpg
    Namnlöst-1 kopiera.jpg
    64.5 KB · Visningar: 110
Tjena någon som kan lägga in en liknande vit racinglinje (som går över Ducatin) på ER-5an?? (Även på framskärmen) Vore görsnällt:tummenupp

Ta den bild ni tycker passar bäst... OBS Linjen ska INTE gå mitt över tanklocket utan som på Ducati, lite vid sidan av. Vilken sida av tanklocket spelar dock ingen roll :tummenupp

Bifogat

• kawassss.JPG
    kawassss.JPG
    96.5 KB · Visningar: 81
  • esfs.JPG
    esfs.JPG
    60.6 KB · Visningar: 70
  • hjhj.JPG
    hjhj.JPG
    95 KB · Visningar: 74
Last edited:
Nyheter