Photoshop Sporthoj

en påse lite&göra tack :) nu lägger du upp lite bilder på din hoj tycker jag :) skriv en rad också hur du vill ha det ;)

nu har vi 600 inlägg :D fan va tuffa vi är :tungan :yoparty

Mitt projekt

Skalla bygga en Pepsi ( Kevin Swantz ) Replica av min GSXR 1100 . Men skulle gärna vilja se en försmak om möjligt!

Bifogat

• 1988BIKE.jpg
    1988BIKE.jpg
    11.9 KB · Visningar: 82
  • pg%20259a.jpg
    pg%20259a.jpg
    15.6 KB · Visningar: 472
  • Suzuki_Pepsi_500GP_42562.jpg
    Suzuki_Pepsi_500GP_42562.jpg
    13.6 KB · Visningar: 590
  • 104_6035kopia.jpg
    104_6035kopia.jpg
    123.2 KB · Visningar: 93
Du har ju bild på den kommer de ut :rofl
Synd att jag e sketa dålig på göra motiv =/ Jompa e f*n bra på allt så han sitter säkert och pillar nu :yoparty

Last edited:
Ponrus_J skrev:
2219678 Du har ju bild på den kommer de ut :rofl
Synd att jag e sketa dålig på göra motiv =/ Jompa e f*n bra på allt så han sitter säkert och pillar nu :yoparty

hahahaxD jag gör det xD :rofl :rofl :rofl :D :D :D

kan dröja en stund till :) :tummenupp

MILKY skrev:
2219656 Skalla bygga en Pepsi ( Kevin Swantz ) Replica av min GSXR 1100 . Men skulle gärna vilja se en försmak om möjligt!

jag fixade allt förutom michelingubbarna :) men det vart riktigt snyggt :D & fan va tid det tog :D

var först tvungen att göra hela hojen vit och bara det tog 20 minuter...sedan alla dekaler ca 15 minuter :) men nu är den klar :) ochh såhär blev det: :yoparty

Bifogat

• pepsi_editi.jpg
    pepsi_editi.jpg
    125.1 KB · Visningar: 155
Jompa05 skrev:
2219923 jag fixade allt förutom michelingubbarna :) men det vart riktigt snyggt :D & fan va tid det tog :D

var först tvungen att göra hela hojen vit och bara det tog 20 minuter...sedan alla dekaler ca 15 minuter :) men nu är den klar :) ochh såhär blev det: :yoparty

Strålande! :Bugar

Faktiskt så gav detta mig en bra bild över hur bygget skulle se ut klart!. Tack för att du över bevisade mig! :tummenupp

Blev fan på gott humör nu asså! :banana

MILKY skrev:
2219969 Strålande! :Bugar

Faktiskt så gav detta mig en bra bild över hur bygget skulle se ut klart!. Tack för att du över bevisade mig! :tummenupp

Blev fan på gott humör nu asså! :banana

det var så himla lite så :)

Jag tänkte lacka om bakkåpan på min hoj, helst i vitt med blått! Tacksam för alla förslag! (om ni hittar en bättre bild så använd gärna den). :Bugar :Bugar :Bugar

Bifogat

• 2004 R1.jpg
    2004 R1.jpg
    59.6 KB · Visningar: 88
Dregen skrev:
2220736 Jag tänkte lacka om bakkåpan på min hoj, helst i vitt med blått! Tacksam för alla förslag! (om ni hittar en bättre bild så använd gärna den). :Bugar :Bugar :Bugar

tog R6ans -06 bakdel och resten som är vitt gjorde jag själv :) hoppas du tycker det blev bra.. kan göra fler.. kanske i en annan tidpunkt på dygnet? :D
MVH
/ Jompa

Bifogat

• whiteass_edit.jpg
    whiteass_edit.jpg
    91.5 KB · Visningar: 106
RR-Hoj

Satt och gjorde denna GP-hoj... det är en omgjord R6a -06.

På lördag mina damer och herrar, har vi premiär för " GP-projekt "
Då har du möjligheten att fråga om att få din hoj omgjord till en riktig GP-hoj!!!!
:yoparty :yoparty

Bifogat

• ZX6R - GP-BIKE.jpg
    ZX6R - GP-BIKE.jpg
    14.2 KB · Visningar: 432
  • motogp R6.jpg
    motogp R6.jpg
    97 KB · Visningar: 115
  • MOTGPR6ORGINAL.jpg
    MOTGPR6ORGINAL.jpg
    103.2 KB · Visningar: 103
Jompa05 skrev:
2221311 tog R6ans -06 bakdel och resten som är vitt gjorde jag själv :) hoppas du tycker det blev bra.. kan göra fler.. kanske i en annan tidpunkt på dygnet? :D
MVH
/ Jompa

Gör gärna fler, med cutsen på´.. Kanske mer vit?? Väldigt Tacksam!

Jompa hur får du färger att bli vita och ändå ha kvar skuggorna?

Wargen skrev:
2221763 Jompa hur får du färger att bli vita och ändå ha kvar skuggorna?

använder antingen verktyget: Klonstämpel (S) eller så går jag in på kanaler i |fönster| och trycker där så är det bara att trycka på de olika..du kommer förstå sen :) :tummenupp

Dregen skrev:
2221718 Gör gärna fler, med cutsen på´.. Kanske mer vit?? Väldigt Tacksam!

okej. kan göra några fler.. :fyllisar

Tackar för alla fina ps bilder ni fixade på min hoj.
Det vinnande förslaget blir nog den blank svarta, helt såld på den nu :tummenupp .

Jompa05 skrev:
2222398 använder antingen verktyget: Klonstämpel (S) eller så går jag in på kanaler i |fönster| och trycker där så är det bara att trycka på de olika..du kommer förstå sen :) :tummenupp

kanaler i |fönster|???

VIKMAN skrev:
2222859 Tackar för alla fina ps bilder ni fixade på min hoj.
Det vinnande förslaget blir nog den blank svarta, helt såld på den nu :tummenupp .

hehe aa det var den som jag gjorde ^^ :D hoppas du lackar den så:) kom gärna tillbaka och visa hur det blev isåfall! (a) :yoparty :fyllisar

Wargen skrev:
2223595 kanaler i |fönster|???

gör så här: :tummenupp

Bifogat

• Namnlöst-1 kopiera.jpg
    Namnlöst-1 kopiera.jpg
    74.9 KB · Visningar: 138
Hallå
Jag är ny här och fick tips att ja kunde ladda upp Photoshop-bilder på hojar!
Så ja laddar väll upp några :)

Bifogat

• Yamaha Reggae 2.jpg
    Yamaha Reggae 2.jpg
    94.5 KB · Visningar: 352
  • YamahaR1 SpiderMan.jpg
    YamahaR1 SpiderMan.jpg
    130.9 KB · Visningar: 136
  • Reggae Yamaha.jpg
    Reggae Yamaha.jpg
    77.6 KB · Visningar: 106
moddat

andra moddade bilder...

har ni hojar som ni vill ha moddade av "professionals" (skämt) kan ni posta bilder på dom här i forumet, så ska jag och "hogstedt" försöka fixa dom...i photoshop

Bifogat

• yamahaR1 rasta.jpg
    yamahaR1 rasta.jpg
    109 KB · Visningar: 108
  • skoppar.jpg
    skoppar.jpg
    59.2 KB · Visningar: 158
Back