Den blev ju snygg med grå färg! Bara å springa till närmsta lackeraresharpedge skrev:2048693Har nu försökt photoshoppa min hoj.... för och efterbild![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den blev ju snygg med grå färg! Bara å springa till närmsta lackeraresharpedge skrev:2048693Har nu försökt photoshoppa min hoj.... för och efterbild![]()
PiEn skrev:2042014skulle vara väldigt snällt om någon här kunde lacka denna i svart, o sen fälgarna i lyyysande orangegärna en med svart ram också!
mvh /Sophie
sharpedge skrev:2048693Har nu försökt photoshoppa min hoj.... för och efterbild![]()
PiEn skrev:2042014skulle vara väldigt snällt om någon här kunde lacka denna i svart, o sen fälgarna i lyyysande orangegärna en med svart ram också!
mvh /Sophie
pl158 skrev:2049226jobbade lite mer med kontraster, tyckte det blev lite mer liv i bilden då.. ett alternativ i alla fall..
Wargen skrev:2049540Hur gjorde du fälgarna? Blev mycket snyggt![]()
YES! någon som håller med mig om att det ÄR snyggt?pl158 skrev:2049226jobbade lite mer med kontraster, tyckte det blev lite mer liv i bilden då.. ett alternativ i alla fall..
Har du hämtat hojjen eller? Annonsen är kvar....PiEn skrev:2052434YES! någon som håller med mig om att det ÄR snyggt?![]()
morecore skrev:2052471Har du hämtat hojjen eller? Annonsen är kvar....
pl158 skrev:2049226jobbade lite mer med kontraster, tyckte det blev lite mer liv i bilden då.. ett alternativ i alla fall..
Jompa05 skrev:2052867fälgarna vart riktigt snygga..men man kan faktiskt göra hojjen svart utan att göra den svart/vit som det ser ut som på bilden..
det går även att ta något dämpade på ljusheten också lite i mellanåt och trycker sen OK.
Sen kan man trycka Ctrl+B då man får upp färgbalansen...och där tar man en så mörk/tydlig färg som möjligt..gott exempel: röd,grön,blå
och sedan tillbaka till nyans/mättnad och dömpar ytterligare mer på ljusheten samt mättnaden..
pröva det får du se..
och så kan du få ett annat tips: jag brukar lägga in alla kåpor i lager...så att man kan justera på det sättet..
ju mer lager desto bättre och snyggare blir det...
shingelong!![]()
maximumspeed skrev:2053564nån som känner för att lägga upp en bild på en svart/röd gsxr 1000 det finns ju röd svarta k6or men men jag har aldrig sett en svart / röd
Wargen skrev:2053140Jag har aldrig fattat vad som menas med att göra lager. Tell me please![]()
Jag förstod lite men inte allt. Tror man måste se det för att förstå. Iaf jagJompa05 skrev:2054154Att göra lager:
Mvh
/ Jompa
maximumspeed skrev:2053640japp en bild kan jag väll fixa fram
Jompa05 skrev:2052867fälgarna vart riktigt snygga..men man kan faktiskt göra hojjen svart utan att göra den svart/vit som det ser ut som på bilden..
det går även att ta något dämpade på ljusheten också lite i mellanåt och trycker sen OK.
Sen kan man trycka Ctrl+B då man får upp färgbalansen...och där tar man en så mörk/tydlig färg som möjligt..gott exempel: röd,grön,blå
och sedan tillbaka till nyans/mättnad och dömpar ytterligare mer på ljusheten samt mättnaden..
pröva det får du se..
och så kan du få ett annat tips: jag brukar lägga in alla kåpor i lager...så att man kan justera på det sättet..
ju mer lager desto bättre och snyggare blir det...
shingelong!![]()
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen