Nja, var nog bara så att jag inte tänkte på det, flickvännen kom ju på besök och såblir att fixa till det.
Nytt försök![]()
![]()
haha aaokej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nja, var nog bara så att jag inte tänkte på det, flickvännen kom ju på besök och såblir att fixa till det.
Nytt försök![]()
![]()
Nytt försök![]()
![]()
Tja, för att förtydliga det så har jag då märkt ut det med en pil nu, om det nu inte var helt uppenbart från börjanvart sitter ramen på den där raketen?
Riktigt Grymt, Kanske inte så diskret som jag tänkt. men riktigt snyggt. blir nog bara lite svårt/dyrt att fixa sånna dekaler![]()
Någon som har lust att prova lite färger på en k5-k6, kanske vit, hel vit med svart text.

Någon som har lust att prova lite färger på en k5-k6, kanske vit, hel vit med svart text.
Här kommer ett förslag, hoppas att du tycker att det blev braHej kan någon färga framskärmen samt gaffelbensskydden gula och handskydden svarta och om det inte är allt för jobbigt får du oxå gärna färga den röda linje runt framlycktan gul. Det är inte så himmla noga vilken gul färg det blir bara det är något liknande min gasgas
tack på förhand Johan![]()
Riktigt Grymt, Kanske inte så diskret som jag tänkt. men riktigt snyggt. blir nog bara lite svårt/dyrt att fixa sånna dekaler![]()
Så lite såTack så mycket för hjälpen Johan. Tack vare dig vet jag nu hur jag ska styla min hoj. Tusen tack![]()
Tja, ...hojen som skall fixas till är en ef...
Börjar med att tacka för förslagen och ditt engagemangTyp nåt sånt häringa?
Någon som har lust att göra svingen svart?
Skulle uppskatta detta![]()
![]()

Börjar med att tacka för förslagen och ditt engagemang![]()
...leka vidare...
|
|
EU:s fartgräns för MC stoppad
SMC, FIM och FEMA har lycka... |
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |