Det ska du inte fråga mig, fråga wINBLAD.
Man jag hade velat se ändring på min egna hoj inte en nyare modell. Man får inte riktigt perspektiv på saker och ting då.
Men det är ju bara jag![]()
Her ya go.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det ska du inte fråga mig, fråga wINBLAD.
Man jag hade velat se ändring på min egna hoj inte en nyare modell. Man får inte riktigt perspektiv på saker och ting då.
Men det är ju bara jag![]()
Snyggt jobbat, fast jag förstår inte meningen av att förstöra en 125 i verkligheten som redan ser ganska bra ut för sin ålder. Men det är ju bara vad jag tyckerHer ya go.
Sådär, passade på att byta innerbenen till ett par öhlinare också![]()
sådär ja, lite svårt att få det i en snyggt med svart i ps tycker jag. men det blev ok i alla fall
Her ya go.
vi får se, senare kanske vill ha förslag MÅNGA förslag.
Tjena.. som bilden visar så är min hoj, helt blå med vita fälgar. ser grymt snyggt ut som det är men funderar ändå mycket på att sätta dekaler, kan bara inte komma på hur fan det skulle kunna se ut, altså inte bara orginal dekaler utan att stripa upp den på ett snyggt sett, hoppas ni förstår hur jag menar. vill ha förslag MÅNGA förslag. Tack på förhand
Kommer med tre förslag.![]()
Den första var sketsnygg
...vill ha förslag MÅNGA förslag.
Här har du fyra snabba, säg till åt vilken stil det lutar så kan jag göra mer detaljerat jobb. Lite större bilder hade inte skadat heller.
.. ni som har ögon för det här har nog bättre idér. hur skulle ni gjort om det vore er hoj?Kommer med tre förslag.![]()

gillar starkt den gsxr inspirerade, kan du inte prova vidare på samma tema, kanske bara ett R, eller bara Gsxr, eller samma fast blått nedtill.. vore skitkul att se![]()

Vore skoj att se hur ni skulle bygga om min hoj till en sporthoj eller caferacer.Eller är det ett omöjligt uppdrag?
![]()
![]()
...vill ha förslag MÅNGA förslag.
Vore skoj att se hur ni skulle bygga om min hoj till en sporthoj eller caferacer.Eller är det ett omöjligt uppdrag?
![]()

|
|
EU:s fartgräns för MC stoppad
SMC, FIM och FEMA har lycka... |
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |