Photoshop Sporthoj

Bjorck1

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2012
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 exc - 2006
Någon som har tips eller lust att göra något i photoshop ang dekaler (eller övrigt) på min MC? :) Uppskattar alla tips & idéer ni har att dela med er :tummenupp

KTM 690 SM PRESTIGE - 2007

ktm 690.jpg
 

Questar

Well do ya, punk?
Gick med
8 Aug 2012
Ort
Lund
Hoj
Mopo för tillfället
Ville se hur en Superenduro ser ut med 950 SM-hjul och sving + lite mer räserstuk med borttagna backspeglar och bakläpp. Måste säga att det blev ganska fräsigt, "best of both worlds" eller vad man säger!
950-superenduro-SM.jpg
 

DSL-FZR

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Dec 2008
Ort
Lidköping
Hoj
Yamaha R1, Triumph Daytona 675
Personligen gillar jag inte alla kompakta bakdelar sporthojar har nuförtiden så jag grejade lite i Photoshop. Vad tycks? Är Kawasaki ZX-10R snyggast som den är eller med förra generationens bakdel? :)

kawasakininjazx10r20112.jpg


kawasakininjazx10r20112y.jpg


edit: ändrade lite
 
Last edited:

bikerboy 1

Ny medlem
Gick med
1 May 2010
Ort
högsäter
Hoj
Aprilia rs 125 -05
Hejhejhejhej

Nu ska aprilian in för lackering!! Vill köra på svart/rött. Men behöver förslag på olika stilar! Vill nog ha svart i grunden med röda inslag. Skulle vara kul om med kunskap ville hjälpa till lite. Är en RS 125 05 det gäller! Självklart postas slutresultatet om intresse finns!!

Tack i förhand :)
 

George

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2012, Kawasaki Z1000
Hej skulle någon kunna "måla om" denna i svart och Candy brunt orange
Tack på förhand!image.jpg
 

Finnicken

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2012
Ort
Enånger
Hoj
Ingen just nu
Hallå! Skulle någon kunna byta lykta på min hoj? Vill se hur det ser ut.

lichtmaske-tnt-manga-0.jpgDSC00418.jpg

Skulle vara jävligt schyst om någon kunde photoshopa dit den svarta kåpan :tummenupp:gnissla
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Har svingen lös och funderar på om det skulle vara skitfult med orange sving. Eloxerad som kronan eller lackad som ramen. Någon som vill göra ett försök?
 

Bifogat

  • 20130106_141926.jpg
    20130106_141926.jpg
    228.8 KB · Visningar: 146

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Hej på er.
JAg har en bild som folk har jobbat med lite (jag är dålig på sådant här) men den skulle kanske kunna bli bättre.

Det började som den undre bilden och sedan har det kommit till text och lite "damm" bakom ekipage. Dessutom togs den antydan till kerb bort som fanns i den ursprunliga.
Men, borde det vara en kerb i den färdiga bilden? Är det lite "tomt" under min högra armbåge? Skulle någon kunna lägga dit en tydligare kerb, så där klassiskt "randig" som en klassisk kerb är? Som typ i bilden på Rossi!

Tackar på förhand!
#22 Mozz
 

Bifogat

  • MAGNUS2-1.jpg
    MAGNUS2-1.jpg
    216.1 KB · Visningar: 129
  • Magnus Mossberg med svarta spår-1.jpg
    Magnus Mossberg med svarta spår-1.jpg
    229.1 KB · Visningar: 129
  • Rossi Kerb.jpg
    Rossi Kerb.jpg
    81.9 KB · Visningar: 128
Last edited:

SuperOmar

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2013
Ort
Malmö
Hoj
2000,Kawasaki,ZX9R
69164_10151145754302758_572194153_n.jpg

hade du kunnat lägga på lite snygga dekaler och göra om de fula strecken på tanken.. testa lite och gör nåt vill ha idéer! du får helt fria händer.. detaljer som fotpinnar o bromstag o allt är bara fräckt! go for it.. tack:)
 

Forzavale

Sporthojsnörd
Gick med
24 Mar 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Ja
Hej! Någon som har lust att göra lite olika förslag på färg på fälgarna på min gixxer? :) Svart går bort men alla andra färger är jag tacksam för! Skulle vilja se hur det ser ut med vita, eller någon ut stickande färg. Gärna samma floucerande röda som är i R:et och 1000 dekalen. Kanske rossi-gult? Alla förslag är välkomna!
IMG_5389.jpg
 

nathe01

Ny medlem
Gick med
26 May 2011
Ort
Norr om STHLM
Hoj
lekhoj: Ducati 748, GSX 750 ES (såld), Triumph Legend TT (vandaliserad), senste: cb750-78
Finns det fortfarande vänliga själar med PS kunskap i denna tråd som är villiga att hjälpa mig lite så PMar jag gärna en bild och beskrivning av vad jag är ute efter istället för att bomba här.
 

Jompa05

Medlem
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Örebro
Hoj
Kawasaki zx6r 2009
Finns det fortfarande vänliga själar med PS kunskap i denna tråd som är villiga att hjälpa mig lite så PMar jag gärna en bild och beskrivning av vad jag är ute efter istället för att bomba här.

Du kan PM:a mig! Skaparen själv får ta tag i tråden och skapa lite rotation igen! Ser ut att ha tagit stopp?!?! :)
 

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Ort
Skåne
Hoj
Yamaha
bling bling

Tjena,
Jag har en svart pärla som jag skulle vilja blinga med lite guldfälgar. Jag skulle även vilja se hur den skulle se ut med lite andra smakfulla gulddetaljer
2010_FZ1-S_SMX_AU_4.jpg
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top