Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tackar tackar, man får en helhet på ett annat sätt med samma färg på hojjen , tackar för hjälpen : )
faen det blev ju snyggt ju, men tror jag tar lika text som på kåpan fram dvs, inte fylld med rött utan bara svarta konturerhade nog kanske satsat på "viffra" till väskan lite..typ liknande detta =)
faen det blev ju snyggt ju, men tror jag tar lika text som på kåpan fram dvs, inte fylld med rött utan bara svarta konturer
TACK TACK!!!
Vad tror du om att man gör vita fältet på väskan smalare framtill o bredare baktill .......... "spetsen" framåt alltsåSåg enhetligt och bra ut tyckte jag..gjorde den exakt efter sidokåpan först, men ändrade till röd text..såg bra ut med svart kontur oxå =)
Du har rätt jag ser det ju nu du har ju lagt fältet som det ser ut på framkåpan så får det bli ..............ingen bra idé då det inte skulle följa linjerna
Menar du såhär?Hej, hur är det med att vända på ett foto, bilden är spegelvänd känns det som. Avgas och transmision på fel sida och mätartavlorna åt fel håll. Är det möjligt få vänt rätt denna lilla bild i Photoshop.
Med vänliga hälsningar Toyman
View attachment 353901
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |