svårt få färgerna så ljusa som den gröna du skickade..ser inte riktigt narturligt ut då..hade du andra bilder så kan jag testa redigera dom. skicka bilderna till spinx_cod@hotmail.com
Du har mejl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
svårt få färgerna så ljusa som den gröna du skickade..ser inte riktigt narturligt ut då..hade du andra bilder så kan jag testa redigera dom. skicka bilderna till spinx_cod@hotmail.com
Du har mejl![]()
Jag skall nu tattuera hela min rygg med olika rosor!! Så en utmaning för er Photoshop duktiga där ute i eten... Bygg min rygg!! Här är starten!!
![]()
är det där hela ryggen så har du röven jävligt högt upp
skämt åsido...ta en bild på hela ryggen så kanske man kan styra ihop något..håller oxå på med en hel ryggtavla..2 sittningar av ca. 15 avklarad..pjuh!
Ingen som vill anta sig denna utmaning?
![]()
Klipp, klistra och förvräng!?! Jag vet inte hur man gör! Tänkte åka till studion i morgon och då hade det varit bra med lite förslag!e så kass på att rita, lättare när man ska göra om saker som redan finns där![]()
Klipp, klistra och förvräng!?! Jag vet inte hur man gör! Tänkte åka till studion i morgon och då hade det varit bra med lite förslag!
satt och försökte få ihop nånting men det gick inget vidare..är inte helt lätt med rosor..ge tattueraren fria händer så löser han nog det på bästa sätt.

hejsan.
jag har en bandit jag vill ordna till. Kanske nån av er kan hjälpa mig att se hur det kan bli.
tank + kåpor + främre skärm i vitt
ram + sving + gaffelben ska pulverlackas i svart
motor svart
svarta fälgar
röda fotpinnar
behålla de röda detaljer som redan finns
ljuddämpare i carbon
Hejsan!
Nån photoshop kung som vill "lacka" min bakdel svart![]()
Hejsan!
Nån photoshop kung som vill "lacka" min bakdel svart![]()
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |