Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vore förjävligt förstöra den..grym som den är!
Jo alltså jag tycker den ser rätt brutal ut helsvart, men någon liten detalj känns det som att det saknas på nåt sätt....
ta på dig en röd tröja när du är ute och bombarFör den hojen rör jag inte
![]()
får se över mina åkakläder till våren istället haha nej ok då, tar det iofs som en komplimangfår se över mina åkakläder till våren istället
![]()

Foliera? sätta folie runt tanken eller vad menar du.. hahaha... är du fåfäng ;-)
Gött med två tankar så man kan edga lite på bandagarna!! Kul!
Ska du åka nå bana med ducceklubben i sommar?
nån som kan fixa några fina dekaler på denna?

Ducce 748! Jag hittade en riktigt grym bild när jag jobbade på din hojDen har exakt såna fälgar som var på den första länken och rensad bakdel m.m. Jag väljer helt enkelt att posta den bilden, kan nog ge lite inspiration...
![]()
Kul att du gillade den! Jag ville ha en lite bättre bild så jag bara sökte på marchesini på google, och där var det en vrålsnygg 748 som redan hade en massa godis! Personligen tycker jag att det var snyggt med lite mer svart på den. Mycket av det är ju kolfiber så det kan ju bli lite dyrt att härma men...
Haha, nu upptäckte jag när jag kollade efter att det var samma forum som din ena länk ledde till...
Här är länken:
http://www.speedzilla.com/forums/du...marchesini-cast-5-spoke-magnesium-wheels.html
Är det någon som har lust att färga fälgarna guld på den här? Och broms/kopplingshandtagen och bar endsen?
![]()
![]()
så där typ?
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!