Hej alla.
Jag behöver hjälp av någon som är riktigt duktig på Photoshop, och som vill ha en riktig utmaning.
Det absolut bästa fotot av min förra vovve blev förstört av den rökande fotografen. (Jävla knarkare.
)
Bilderna har några år på nacken.
Alltså så är det vit rök i förgrunden som sabbar allt.
Jag har i flera omgångar försökt hitta nån som kan trolla lite med t.ex. Photoshop, men inte hittat nån hittills.
Jag vet att det är mycket svårt att fixa till, men bör inte vara helt omöjligt.
Det finns 2 bilder till som är tagna vid samma tillfälle, som kanske kan hjälpa till med färger osv.
Bilderna är inscannade och finns i stort format (1220x1730), och skickas via mail, om någon/några vill försöka sig på uppgiften.
Någon som känner sig sugen att testa sina färdigheter???
(Och kanske även få en slant för besväret.)
Posta här eller PM'a mig i så fall.
Jag behöver hjälp av någon som är riktigt duktig på Photoshop, och som vill ha en riktig utmaning.
Det absolut bästa fotot av min förra vovve blev förstört av den rökande fotografen. (Jävla knarkare.
Bilderna har några år på nacken.
Alltså så är det vit rök i förgrunden som sabbar allt.
Jag har i flera omgångar försökt hitta nån som kan trolla lite med t.ex. Photoshop, men inte hittat nån hittills.
Jag vet att det är mycket svårt att fixa till, men bör inte vara helt omöjligt.
Det finns 2 bilder till som är tagna vid samma tillfälle, som kanske kan hjälpa till med färger osv.
Bilderna är inscannade och finns i stort format (1220x1730), och skickas via mail, om någon/några vill försöka sig på uppgiften.
Någon som känner sig sugen att testa sina färdigheter???
(Och kanske även få en slant för besväret.)
Posta här eller PM'a mig i så fall.