Mr K
I win, you loose!
Jag har en bild som är i dålig upplösning som jag ska använda texten ifrån.
Kan någon som kan fixxa med bilden jag skickar med så att den blir 800% större och består endast av texten. Texten ska vara knivskarp och inte bara förstorad. Jag har försök och hitta samma typsnitt utan lycka.
Jag har tillstånd att använda loggan men pallar inte att vänta tills nästa vecka då jag ska få en av företaget i bättre upplösning.
Eller kanske någon har denna logga i bättra upplösning.
Blir den för stor så maila den på mrk@radicalriders.net
Kan någon som kan fixxa med bilden jag skickar med så att den blir 800% större och består endast av texten. Texten ska vara knivskarp och inte bara förstorad. Jag har försök och hitta samma typsnitt utan lycka.
Jag har tillstånd att använda loggan men pallar inte att vänta tills nästa vecka då jag ska få en av företaget i bättre upplösning.
Eller kanske någon har denna logga i bättra upplösning.
Blir den för stor så maila den på mrk@radicalriders.net

