Photoshåpare pimpo my bike!

duccen900ss skrev:
Skall strajpa fälgarna men kan inte bestämma mig om rött är snyggast!?

http://ozducati.freeshell.org/images/900ss/900ss-3.jpg


Snygg hoj! Har den vatt lagd eller?
Det fattas ju lite text under "Ducati" på sidokåpan.. (jmfr min Ducce)



DSCN6588_enhanced_768x.jpg



Annars är det ju röda eller vita stripes som gäller. återkommer med bilder.
 
Jag har pillat lite i photoshop. Check it.

black_768.jpg


enhanced_Duke_15_small.jpg
 
Den på bilden är inte min...
Men den har just guld färgade Brembo fälgar vilket gör en stor skillnad gentemot dina i silver.
 
Nåt sånt här kanske...
Tog även bort nummerskylten. För skojs skull... :tungan
 

Bifogat

  • 900ss-3_moddad.jpg
    900ss-3_moddad.jpg
    139.4 KB · Visningar: 218
Max Triple skrev:
Nåt sånt här kanske...
Tog även bort nummerskylten. För skojs skull... :tungan


Jag tycker stripesen ble för tjocka/breda. För mycket 80-tal.

Stripesen ska va smala, IMHO.
 
Röd hoj ska inte ha röda stripes!! (speciellt inte med guldfälgar) men det är bara vad jag tycker...

Kolla in svarta eller nåt istället.. :tummenupp


Rimstripes är för övrigt :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 

Bifogat

  • rimstripes.jpg
    rimstripes.jpg
    67.4 KB · Visningar: 135
Last edited:
greven skrev:
Röd hoj ska inte ha röda stripes!! (speciellt inte med guldfälgar) men det är bara vad jag tycker...

Kolla in svarta eller nåt istället.. :tummenupp


Rimstripes är för övrigt :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Skum fär g på den Duccen...

Det blev röda så vi får väll se hur det blir... :näsblod
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top