Photofighta min XS 400

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Wanda & Lill-Babs
Tja!

Finns det nån photoshopshaj som vill fixa till min 400. Har funderingar på ett litet fighterprojekt. Alla förslag beaktas.

yngve5liten.jpg

Fixa lite ljusare blider, gärna från sidan så kan ja göra ett försök.

Se till det inte är för rörig bakgrund.

du :7peta den där e unfightebul.
den bli aldrig snygg..men därimot en klassisk caferacer skulle den lätt kunna bli :tummenupp

Tror också att du kommer få ett riktigt helvete om du ska gör den till en fighter.

Fast allt är ju relativt. Vad hade du tänkt göra? Eller framför allt hur mycket tid och pengar hade du tänkt lägga ner.

ozeo skrev:
du :7peta den där e unfightebul.
Finns inget som heter unfightebul:7peta, kan man fighta till en RD 350 så kan man fighta till vad som helst, kolla här:
RD 350 Extreme makeover
Höll på att riva ner hojen för att täta en läcka i tanken och blev jäkligt sugen på ett projekt... Tycker det är jäkligt skoj att fixa o pula själv, men det är bara att inse, 45hk räcker inte för mig, så det blir nog en ny hoj till nästa säsong istället. Då känns det lite dumt att lägga pengar på denna... Ska fixa lite bättre bilder sen, borde egentligen plugga nu.
Men fortsätt komma med förslag på fighter eller café -moddningar. :)

Doable skrev:
Finns inget som heter unfightebul:7peta, kan man fighta till en RD 350 så kan man fighta till vad som helst, kolla här:
RD 350 Extreme makeover
Höll på att riva ner hojen för att täta en läcka i tanken och blev jäkligt sugen på ett projekt... Tycker det är jäkligt skoj att fixa o pula själv, men det är bara att inse, 45hk räcker inte för mig, så det blir nog en ny hoj till nästa säsong istället. Då känns det lite dumt att lägga pengar på denna... Ska fixa lite bättre bilder sen, borde egentligen plugga nu.
Men fortsätt komma med förslag på fighter eller café -moddningar. :)

jo men rd,n e ljusår coolare än den där...men som sagt..lite ekerfälgar,usd gaffel o en cool cafe bakända o :yoparty

DT125R skrev:
Fixa lite ljusare blider, gärna från sidan så kan ja göra ett försök.

Se till det inte är för rörig bakgrund.

Som sagt...fixa bilder som är bättre och från sidan så hjälper jag oxo gärna till....nu när man har mer tid över.
Gärna högupplösta och ljus bakgrund och bra skärpa.

Har gått vidare och sålt hojen, så ni behöver inte anstränga er för min skull längre. Men är det fortfarande nån som har för mycket fritid så kommer här en bild till. Hade tyvärr inga bilder rakt från sidan...

sh.jpg

Last edited:
Doable skrev:
Finns inget som heter unfightebul:7peta, kan man fighta till en RD 350 så kan man fighta till vad som helst

EEEIIIIIIIHHH, Vad säger du :rolleyes:

:tungan :tungan

Allt går bara man vill tillräcklig...

Doable skrev:
Har gått vidare och sålt hojen, så ni behöver inte anstränga er för min skull längre. Men är det fortfarande nån som har för mycket fritid så kommer här en bild till. Hade tyvärr inga bilder rakt från sidan...

Jasså...nä då får det vara. Vad blir det för något nytt roligt??

JKay skrev:
Jasså...nä då får det vara. Vad blir det för något nytt roligt??
Har gått hojlös i cirkus 2 veckor och håller på att bli galen... -Vädret har aldrig varit så bra som det är nu ju :huvet
Just nu lutar det mest åt en fin ZXR750 91-92. Har funderat lite på en tidig fireblade oxå. Men Kawasakina är ju så vackra...

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back