Phillip Island, lite rörliga bilder...

Mojje

www.mce.se
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
BMW K1300s -09
Filmsnutt på Nicky [1,54 MB]
nicky_263414.jpg

Filmsnutt på Alex [1,74 MB]
alex_263535.jpg

Filmsnutt på Colin [2,99 MB]
colin_263713.jpg

Filmsnutt på Loris [1,54 MB]
loris_263328.jpg

//\//\

Last edited:
TAAAAAAAAAACKAR! Då var jag redo o gå och lägga mig då :D

M1an verkar låta väldigt mycket MER än de andra. Helt sanslöst högljudd. Går nog inte igenom svenska bilprovningens tester. :rolleyes:

Swedie skrev:
TAAAAAAAAAACKAR! Då var jag redo o gå och lägga mig då :D

M1an verkar låta väldigt mycket MER än de andra. Helt sanslöst högljudd. Går nog inte igenom svenska bilprovningens tester. :rolleyes:
Ber om ursäkt för att jag störde nattsömnen :)
Håller med dig om att yamman låter mycket, undrar om det är vanligt med hörselskador hos meckarna?

//\//\

Riktigt fina bilder där! Phillip Island är ju en sååå grym bana! :banana

Nicky verkar vara på G. :tummenupp

valmers skrev:
Sanslöst vilket härligt ljud det är i V5:an!

Näääää...jag tycker snarare att den låter tråkigast av maskinerna. Men smaken är ju som bekant som baken...

Gilalr M1:an mest, men sen har jag ju alltid gillat ylande radfyror också. Det är t ex svårt att slå ljudet från kawasakis gamla SBK-maskiner. DET är örongodis det! :yoparty

Penguin skrev:
Näääää...jag tycker snarare att den låter tråkigast av maskinerna. Men smaken är ju som bekant som baken...

Gilalr M1:an mest, men sen har jag ju alltid gillat ylande radfyror också. Det är t ex svårt att slå ljudet från kawasakis gamla SBK-maskiner. DET är örongodis det! :yoparty

Det är lite skillnad att höra dom "live" tycker alla låter grymt, men Aprilian ligger nog högst sedan Hondan tätt följd av resten..

Mr. Dante skrev:
Det är lite skillnad att höra dom "live" tycker alla låter grymt, men Aprilian ligger nog högst sedan Hondan tätt följd av resten..
Mina ljudmässiga favoriter baserat på Assen i fjol och Sachsenring 2002 är:

1. Aprilia
2. Ducati
3. Suzuki / Proton
4. Honda
5. Yamaha

Priset för elakaste ljud går till Suzuki och Proton, man blir rädd! :skrämd

Goodstuff skrev:
M1:an? I vilken snutt är det en M1:a med?
Jag kanske är ute o snurrar, men heter inte Yamaha's hoj M1 längre? Eller var det bara i testfasen? oh well. Yamahahojen menar jag iaf.

Swedie skrev:
Jag kanske är ute o snurrar, men heter inte Yamaha's hoj M1 längre? Eller var det bara i testfasen? oh well. Yamahahojen menar jag iaf.

Jojo, den heter M1, men i vilket klipp är den med?

McB skrev:
Jojo, den heter M1, men i vilket klipp är den med?

Inte i något av klippen här uppe tyvärr.
Det ryktas om en m3? Låter lite guldkedjeaktigt, eller så är det bara dumma rykten..

hahah hoppsan! Jag såg i syne! Fick lov o titta extra nog nu å såg nu att de där är ju ingen Yama :D

Jag skyller på klockslaget... öh.

*/ ?>
Back