Phiee-ny på stället

Phiee

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2007
Hoj
2004, Kawasaki ER 5
Hej på er!

Tjej på 34 som håller på att ta kortet...hoppas på att få det så fort som möjligt. Håll tummarna att våren kommer tidigt nästa år så att jag kan börja öva igen.
Som ni ser på min profil så har jag för tillfället en gammal häck till hoj (men den är faktiskt väldigt fin) så jag borde väl egentligen inte vara här, men en polare sa att det skulle nog gå bra :)

Hoppas på en massa roliga tillfällen och bekantskaper här.

Må gott, Phiee

Välkommen och lycka till med kortet:D
Det är som att åka skidor:D det spelar ingen roll vad man har bara man har roligt:tummenupp

:D :D :D :D

PS/ Jag ser ej hojjen:va

Last edited:
Det blir något annat och nyare när kortet är klart, men under tiden jag väntar så passade denna bra. Skulle inte gråta floder om jag skulle råka tappa den i marken :tungan

Det gäller att ha drömmar:va
Har man inga drömmar så blir det svårt att uppfylla dem:yoparty
Jag har haft en sådan och de bara går och går:)
Behöver du nån ny så hör av dig:D

Det gäller att ha drömmar:va
Har man inga drömmar så blir det svårt att uppfylla dem:yoparty
Jag har haft en sådan och de bara går och går:)
Behöver du nån ny så hör av dig:D

Visst har jag drömmar...satt igår och kollade i senaste numret av Allt om mc. F-n vad många snygga hojar det finns...svårt att välja vilkenjag skulle vilja ha. :confused:

Ta en som plånboken klara:D
Köper du en 15 år nyare hoj så har det hänt massor:D
Samma utveckling som datorer:)
Köp ingen ny, utan köp en 4-5 år gammal så blir det göra bra.

Det blir något annat och nyare när kortet är klart, men under tiden jag väntar så passade denna bra. Skulle inte gråta floder om jag skulle råka tappa den i marken :tungan

Jag känner några Jugoslaver som kan få hojen att försvinna direCKT ;)

Jag känner några Jugoslaver som kan få hojen att försvinna direCKT ;)

Inte ens Jugge maffian ger sej på en 550 så lätt. Har en polare som försökt bli av med sin ett bra tag nu. Bästa tror jag är att sätta ut ett "jobb" på blocket med bilder på "objektet" så kan den försvinna....

On Topic = Grattis till att du hittat hit, å välkommen! Det blir ju ingen hoj du kan köra upp på, men det vet du säkert redan? Annars säkert hur bra som helst att öva på!

Inte ens Jugge maffian ger sej på en 550 så lätt. Har en polare som försökt bli av med sin ett bra tag nu. Bästa tror jag är att sätta ut ett "jobb" på blocket med bilder på "objektet" så kan den försvinna....

On Topic = Grattis till att du hittat hit, å välkommen! Det blir ju ingen hoj du kan köra upp på, men det vet du säkert redan? Annars säkert hur bra som helst att öva på!

Är fullt medveten om att jag inte kan köra upp på den, men den funkar att öva den jä-la krypkörningen med :gnissla Blir tokig på den!!

Är fullt medveten om att jag inte kan köra upp på den, men den funkar att öva den jä-la krypkörningen med :gnissla Blir tokig på den!!

Kan jag förstå. Krypet tyckte jag var jobbigt tills jag fick lite konkreta tips på vad jag gjorde fel... Det ger sej, snart sitter det för dej! :tummenupp

Man ska inte underskatta gammelhojarna i början, körde själv en Honda Cb 750 från -77, gammal, men fiin:) Fast det är klart, den jag har nu är lite roligare:) Välkommen, o lycka t m kortet!

Välkommen hit.. jag tog själv kortet för 3 år sen nu och min första hoj var en yamaha xj500, en bra nybörjarhoj som var ganska pigg.. din är perfekt att öva på också..krypkörningen kommer att bli bättre rätt som det är, ta det som en lek och inte så allvarligt om det går dåligt nån dag.. :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman