Pfeiffer vann stuntwars på BMW F800s -

Hur sjutton hoppar man över 33 pers utan ramp. :va Det är ju inte direkt så man rycker upp hojen i fart.

Det är väl inte med F800an som han hoppar över 33 pers utan med Trialhojen?
Annars blir jag imponerad :-)

//A.

Yoshi_gixxeRR skrev:
Jag säljer DVD "stuntwars"!!
Har den från -05 hemma o -06 kommer snart!!!

Träffade Christian Pfeiffer på stuntwars.
Intressant var ju att det var inga "kända" jänkare i toppen :hihi

www.stuntwars.com
www.stuntwars.se (he he he....)

Har en hel del egna bilder från stuntwars, o kommer snart få alla proffsbilder därifrån.

.../Yoshi

Jupp, han e grymt duktig (med tanke på att han har bara kört i 6 månader)

.../Yoshi

va kostar filmen ?

Smartswede skrev:
Fan fan fan :argpådato

Nu får man skaffa nån annan hoj då... :(

Nu kommer alla självmordspiloter på Rettor skaffa BMW så kommer de behöva 10-dubbla premierna.

(ironi med en gnutta sanning)

Fett gjort! :Bugar

Ingen som lyckats hitta en inspelning av hans åkning?

Du kan vara lugn! Det finns ju abs och krock-kuddar i sidobalkarna på era hojar så försäkringen kommer nog ligga kvar.

Ang CP så tycker Jag det var synd att han inte fortsatte med Ducati. Det såg så jäkla ballt ut när han körde den.

lasse kongo skrev:
låter ju kanon
hur lång är den? så jag inte köper grisen i säcken..

Over the last 5 years StuntWars has grown to be the World’s largest SuperBike Freestyle competition.  All of the top riders from around the world come to one place to battle it out for the official title of who's the best of the best.  Join in track side as the world's top stunt riders compete in the highest paying event of the year.  This video brings you up close and personal at the Lakeland dragstrip  with all the best highlights from Longest Endo, Tandem Event, Craziest Trick, Longest no Hander, Individual Freestyle and the infamous team event.  Never before has there been a video with better coverage of the world famous StuntWars competition.  You have seen it on SpeedVision, you have seen it on Mtv and in all the major magazines around the world, but never have you seen it like this. StuntWars 2005 was by far the biggest turn out yet with over 15,000 screaming stunt fans in attendance. Now, for the first time, you can own a piece of stunt history with this non-stop action packed dvd.  World Record holder, acclaimed video producer Todd Colbert and  StuntWars founders Adam Chumita, Chris Nichols and Todd Colbert invite you to join in on this unforgetable event. Watch as the best riding in the world unfolds before your very eyes at StuntWars 2005

Men hur lång den e så måste jag titta på den först... :3freak

Bifogat

• StuntWarsNEWDVD.jpg
    StuntWarsNEWDVD.jpg
    88.7 KB · Visningar: 66
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...