Peterpains busaturbo

hehe konstigt nog är den godkänd att åka med oxå,kul att tuta med folk kollar o undrar va fan var detdär
:tummenupp

kolla trazan är oxå med fast denna gång lindad runt dumpen som ett litet filter

Ser jäkligt bra ut

:tummenupp

halloj

imorgon kl 5 bär det av till anderstorp för lite banåka hehe hoppas att man inte kommer att ligga ner o gasa så att något går sönder.men men händer det så händer det.

hoppas att någon kommer att fota så att ni kommer få se mig styra genom kurvorna
hörs imon ha det

halloj

imorgon kl 5 bär det av till anderstorp för lite banåka hehe hoppas att man inte kommer att ligga ner o gasa så att något går sönder.men men händer det så händer det.

hoppas att någon kommer att fota så att ni kommer få se mig styra genom kurvorna
hörs imon ha det

Ha det så jättekul och gasa inte för mycket :tungan

Väntar på sommarvärme, och när det blir städags då åker nästan alla hojar ut på gården. Den helgen är en bra dag för besök. Jag hör utav mig när det händer. Mvh Tony

]012.jpg013.jpg014.jpg015.jpg016.jpg017.jpg018.jpgnåra kort från idag
orkar inte skriva mera bara så jävla slut i pinocchiobenen

Bifogat

• 011.jpg
    011.jpg
    240 KB · Visningar: 187
Last edited:
På nått vis lyckades jag bomma dig på eftermiddagen , var lite nyfiken på hur du lyckats få en användnings bar kurva på den där ? kollade en stund o hon verkade ju riktigt beskedlig . ( som smålänning måste jag fråga har du kvar den gamla olje pumpen ?)

Är luftfiltret fortfarande tätt, eller ligger resterna i IC'n? Nästa gång är det nog säkrast att köra utan filter

Du ska nog köpa ett svampfilter som inte tar lika mycket plats :hihi

Back