Peterpains busaturbo

hej
vi fick en fin plats i a hallen så kom nu fram så man får träffa er i verkligheten
ses i helgen

Ta massa bilder som jag kan kolla på :tummenupp

Oan: Var och servade min lillasysters moped som hon ska få på Lördag nu när hon fyller 15.
En Reiju Supermotard :yoparty

Jädrar va fin hojen var live:tummenupp Gillade "lågprisklämmorna":D

Tack för titten och pratstunden på Elmia i fredags. Verkligen kul att få se hojen live efter att ha lusläst denna tråd många kvällar. Man blev ju inte precis mindre sugen på att bygga turbohoj.

hej
skickar ett tack till alla som varit framme o tjötat en stund dom här dagarna,riktigt kul tycker jag och det roligaste är att höra vad folk säger innan man presenterar sig hehe
vanligaste är nog om jag hade ensådandäringa skulle jag köra ihjäl mig direkkt eller med en sån stor turbo går inte att köra på gatan den är bara för show.

nåra kort oxå

Bifogat

• 008.jpg
    008.jpg
    223.5 KB · Visningar: 310
  • 010.jpg
    010.jpg
    247.4 KB · Visningar: 352
  • 007.jpg
    007.jpg
    232.5 KB · Visningar: 300
hej
äntligen hemma igen efter 4 dagars mässan,det gick som en dans att köra hem idag
jag vann en liten fin pokal och en bunte blommor oxå,nu fattas det bara fint väder och en fin sommar så att man kan gasa oxå

ha en go kväll

Bifogat

• 007.jpg
    007.jpg
    250.9 KB · Visningar: 207
  • 008.jpg
    008.jpg
    250.7 KB · Visningar: 211
  • 027.jpg
    027.jpg
    239.2 KB · Visningar: 375
Last edited:
Och det var inte vilken pokal som helst. Utan den fetaste av dom alla "Best engine bike"

Hårdrock som fan, hoppas du njuter riktigt mycket ikväll Peter

Ett stort välfötjänt grattis!:yoparty

Grattis till Best engine priset. Hoppas du bryter armen eller hur var det du sa :rolleyes::hihi:tummenupp

Grattis till Best engine priset. Hoppas du bryter armen eller hur var det du sa :rolleyes::hihi:tummenupp

tack så mycket och grattis själv till ditt pris

så här var det med att bryta armen,ett par kompisar var riktiga västra frölunda fans och så var dom på en match tillsammans och den ena killen vann en specialklocka med frölunda inlägg i och då sääger den andra kille fy fan hoppas att du bryter armen din jävel och är sur som fan i flera veckor efteråt.

ha det

go kväll
fick ett litet paket i brevlådan idag med längre bultar till mina bromsok,så nu är allt fixat inför slutbesiktningen den 23 april,

skickar ett tack för bultarna till hayabusa patrik

ha det001.jpg

:va

Dålig puts på grejorna :tungan

hehe det har du rätt i:tungan

undrar oxå om man ska sänka den ite bak när man sätter på långsvingen,den ser lite hög ut bak redan nu och det kommer väl att se ännu konstigare ut sen.det finns ju fina justerbara stag till fjädringen bak

ha det

Stort grattis, det är du värd, har väll blivit ett par timmar i garaget, grymt inponerad:Bugar:Bugar:Bugar

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025