Peter Wahlbäck - Stoppa MC-bullret!

Låter som ett dåligt skämt, precis som alla skämt från den killen.

Han är som stå-up:are lika rolig som en urinvägsinfektion, varför skulle han vara bättre privat? :va

Han får stänga fönstren, smörja sin manuella gräsklippare och kvittra som en pausfågel bäst han vill men han måste ju inse att vill han ha det knäpptyst får han flytta långt ut i skogen.

Där han förövrigt borde ha placerats för länge sedan, gärna omhägnad av taggtrådsstängsel!

Det var ju en konstruktiv artikel... Men visst kör man med raka rör mitt i stan på natten så stör det. Tycker nog att han är lite gnällig.

Lucius skrev:
2118599 Låter som ett dåligt skämt, precis som alla skämt från den killen.

Han är som stå-up:are lika rolig som en urinvägsinfektion, varför skulle han vara bättre privat? :va

Han får stänga fönstren, smörja sin manuella gräsklippare och kvittra som en pausfågel bäst han vill men han måste ju inse att vill han ha det knäpptyst får han flytta långt ut i skogen.

Där han förövrigt borde ha placerats för länge sedan, gärna omhägnad av taggtrådsstängsel!

:fakta

:D
Jag skickade mail om vilket buller som stör mig.

"Peter Wahlbeck är riktigt störande. Han ger mig huvudvärk.

Tooby"

astor skrev:
2118596 Har du inte sett gamla gramofoner?... sån med tratt? :hihi
Aahw, en sån där. Typ pro-pipe/s tror jag de kallas. Ska visst ge lite mer kräm tror jag. Om du nu syftar på ljuddämparen :va

Ljudet av barn som skriker stör mig så mycket mer än motorcyklar! Jag tänker ringa snuten varje gång jag hör en unge böla, seriöst... eller så blire nAkCsKåTt! :3freak

Jag tycker vi ringer snuten så fort han öppnar käften i fortsättningen-det har ju aldrig kommit ut något annat än oljud ur honom (och då menar jag inte dialekten).

Förklaringen är väl ganska enkel, att han dåligt med jobb och behöver uppmärksamheten.

Tror nog ungen började skrika för att han börjar inse vilket pucko till pappa han får dras med resten av livet :tomten .... eller så ville han helt enkelt oxå ha en sådan hoj när han blir stor :hihi

Röstade oxå "Nej" :yoparty

Och dessa var ju just snygga!

Ett annat forum

http://www.flashback.info/showthread.php?t=322084
För övrigt har ju Peter rätt i detta med motorcykeleländet. De jävla kukarna rusar runt på stan och för oväsen på sina jättemopeder. De känner sig otroligt tuffa. Samma typ av personer som talar högt och ljudligt i mobiltelefoner offentligt.

Peter är här helt "bang on target" i sin irritation. Jävla "show offare". Stoppa sådant.

Slakta dem. Bränn ned dem!

Jävla ljudjävlar! Helt humorlöst håller jag med honom. Fan vad arg jag blir nu!

(För er som är lite dumma och onyanserade så upprepar jag: Peter fattar det humoristiska i det han för fram, men är ändå jävligt förbannad över de här jävla motorcykelrövhålen. Precis som jag)

Fan lyssna på dom dumma jävla bönnerna till MCåkare som uttalar sig senare. "Oljudet är en livförsäkring"..skitsnack. Han är "booooorn to be wiiiaaajjjaaajjild" det är den krassa sanningen. Det skall låta för att det är fräckt. Vuxna män som leker kobojsare och indianer.

Bah! Han behöver nog bara lite uppmärksamhet i sitt annars tråkiga liv...

:fatta!

hehe

Han har säkert blivit dumpad och bruden försvann med en sporthojsåkare.. Jävla larv :rofl

Dark_Messenger skrev:
2118623 Aahw, en sån där. Typ pro-pipe/s tror jag de kallas. Ska visst ge lite mer kräm tror jag. Om du nu syftar på ljuddämparen :va

Tror de heter PRO-pipes.
Akronymen för Pensionärernas RiksOrganisation ska vara i versaler.

/fRRedde

Han har visat hela sverige vilken person han är i robinsson på tv, Haha :tummenner vilket nöt,är det någon som kan ta honom på allvar :va :arsele

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT