GrimReaper
Orgasmdonator
I torsdags hade min fina underbara skola anordnat ett litet evenemang där Peter Lindén skulle komma och ha en liten pratstund där han skulle berätta lite om hans liv som JAS-pilot och RR-förare. Jag måste bara säga att om man bara kunde få uppleva hälften av vad han uppleft... Shit säger jag bara!
Innan så visste jag att han körde Synsam Trophy och flög JAS men inte fasen att han hade kört RR i 26 år och dessutom över hela världen. Han har varit med i Le Mans 24h flera ggr. Första gången åkte dom dit lite på skoj och slutade som 5!
Sen har han kört Isle of Man och varit i Japan och tävlat.
Jag satt och drägla hela tiden och jag ville inte gå därifrån efter! SÅÅÅÅ HÄFTIGT!
Så för er som får chansen! Om ni träffar honom så snacka med honom ett tag så ska ni få höra otroliga historier!
Peter Lindén for President!
Innan så visste jag att han körde Synsam Trophy och flög JAS men inte fasen att han hade kört RR i 26 år och dessutom över hela världen. Han har varit med i Le Mans 24h flera ggr. Första gången åkte dom dit lite på skoj och slutade som 5!
Jag satt och drägla hela tiden och jag ville inte gå därifrån efter! SÅÅÅÅ HÄFTIGT!
Så för er som får chansen! Om ni träffar honom så snacka med honom ett tag så ska ni få höra otroliga historier!
Peter Lindén for President!