Peter Lindén = KUNG!

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
I torsdags hade min fina underbara skola anordnat ett litet evenemang där Peter Lindén skulle komma och ha en liten pratstund där han skulle berätta lite om hans liv som JAS-pilot och RR-förare. Jag måste bara säga att om man bara kunde få uppleva hälften av vad han uppleft... Shit säger jag bara!

Innan så visste jag att han körde Synsam Trophy och flög JAS men inte fasen att han hade kört RR i 26 år och dessutom över hela världen. Han har varit med i Le Mans 24h flera ggr. Första gången åkte dom dit lite på skoj och slutade som 5! :eek: Sen har han kört Isle of Man och varit i Japan och tävlat.

Jag satt och drägla hela tiden och jag ville inte gå därifrån efter! SÅÅÅÅ HÄFTIGT!

Så för er som får chansen! Om ni träffar honom så snacka med honom ett tag så ska ni få höra otroliga historier!

Peter Lindén for President! :bow

Bifogat

• lindspa.jpg
    lindspa.jpg
    24.9 KB · Visningar: 536
Det där skulle jag också viljat lyssna på. Peter Lindén är helcool. Åkte med honom på Anderstorp förra året. Den upplevelsen klämde lätt in sig på en hög placering i min 10-i-topp upplevelse-lista.

Det tråkiga med att vara Peter Lindén och flyga JAS är nog att när han drar fullt med motorcykeln så är accelerationen ungefär lika hårresande för honom som när en annan trampar iväg för allt vad tygen håller med en vanlig trampcykel. Men å andra sidan är det antagligen högre ragg-faktor om man står med ett JAS på avenyn och posar än en vass sporthoj.

Hässlö låter så barrockt! Vi på skolan föredrar Aviation Collage of Sweden! :rolleyes:

Vadå? Känner du till stället?

Peter gick ju där innan han blev kung! :D

mattsson skrev:
Det där skulle jag också viljat lyssna på. Peter Lindén är helcool. Åkte med honom på Anderstorp förra året. Den upplevelsen klämde lätt in sig på en hög placering i min 10-i-topp upplevelse-lista.

Det tråkiga med att vara Peter Lindén och flyga JAS är nog att när han drar fullt med motorcykeln så är accelerationen ungefär lika hårresande för honom som när en annan trampar iväg för allt vad tygen håller med en vanlig trampcykel. Men å andra sidan är det antagligen högre ragg-faktor om man står med ett JAS på avenyn och posar än en vass sporthoj.
:tummenupp :tummenupp :tummenupp

glömmer aldrig flinet när du steg av hans hoj, hehehe

Japp jag känner till det,gick där 2 år till flygmek,ganska onödiga år om man inte hade tänkt sig att gå tekniker året.
Gick ut -01, Aviation Collage of Sweden låter klart häftigare!! :tummenupp

Jag har pissat i samma pissränna som Peter samtidigt som honom medan han snackade reservdelar med Stefan Folkesson! :fakta

:D

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back