0scar
Guest
har uppkörning nu om ett par veckor (ja det känns snart, har kämpat som ett djur för att lära mig köra!!! dyrt som f*n har det blitt... men så värt det)
funderar lite på själva grejen i allmänhet... vad bör jag tänka på? ska köra upp med körskolehoj. hur jäkla petiga är dom gubbarna egentligen? fotning under krypet? överkörda koner på högfart? allmänt... man vet ju aldrig, fast det går fint annars på hojen så kanske man är så nervig att man skiter knäck när man väl är där...
säkerhetskontrollen? vad exkat innebär det? framför allt, hur gör jag koll på dom olika lagrarna?? har egen hoj hemma så kan pilla med den, bara jag vet VAD och HUR jag ska kolla sånt...
känns som uppkörningen är ett megahinder... men nog bara för att jag inte riktigt vet vad det innebär.
Haha. Blås upp den i 200 och tok burna sen mitt framför gubben. Då har du kortet i hamn.
