Personskador ont?

mustafas_inn

Sedighi
Gick med
17 Jan 2006
Hoj
1098 i framtiden
Hejsan alla var ute o cyklade idag..... Såg en skitsnygg tjej tappade kontrollen o ramla... antar att det e det man kallar för

"att falla för en tjej"

Hur som helst mina skador var lindriga
massa sår på kroppen ont i knät hela ena sidan.

sån tur e har jag itne lyckats klota med hojjen

så jag undrar om ni har lust att dela med er av egna erfarenheter

hur ont gör det

hjälper skinstället till min vurpai 50 km med shorts hoj i 130 med ställ

mm

jag har sökt med 52 sidor med träffar e ganska mycket...

och nu blir de en tråd till... :D

finns de så många trådar måste de ju finnas nåt intressant. :)

Mitt förslag är att inte kliva in på flaskan förrens efter lunch under vardagar. På helger gör du som du vill.
Men det verkar inte som att du ska cykla medans du dricker iallafall.

Mitt förslag är att surfa in på trampcykel.com och fråga där, har hört att dom har en hel forumdel tillägnad cykelklotningar i samband med tjejtittning.

Lycka till!

och nu blir de en tråd till... :D

finns de så många trådar måste de ju finnas nåt intressant. :)

Ja men som massa andra trådar så inehåller de en massa skitsnack.

med tanke på att jag rivit upp låret sidan av bröstet mm
Jag har ont ordekligt med on ingen kraft i kroppen
så undrar jag hur kommer det sig att vissa klotar o ka ställa sig upp direkt efteråt, visserligen kunde jag oxå stå upp men dingla runt ett tag.

jag känner mig ju ordenkligt slagen mörbultad hjälper skinstället mot sådant oxå hur effektivt e knä skyden mm

kollade tramcykel. com hitta inte

Varit MKT nära att krocka med bilen ett antal gånger pga det.. Borde va olagligt me kort kjol på allmän plats!!

Det gör inte alls lika ont att klota med ställ på!

...men skulle du verkligen komma på tanken att cykla omkring på trampcykeln i skinnställ? :tungan

Det gör inte alls lika ont att klota med ställ på!

...men skulle du verkligen komma på tanken att cykla omkring på trampcykeln i skinnställ? :tungan

kansek inte skinnställ men skaffa sådana schorts bed inbyggda skydd såna som dainese gör för snowbord åkare typ

Att klota gör inte ont alls, det är när du landar det gör ont.

Det gör ont.

Passa dig för att dra i revbenen.

Har du tur så är du igång på ett par dagar,sen måste dom skära i dig och du får ett par svängar till.

Korrekturläs gärna, mustafas_inn. Skitjobbigt att läsa dina inlägg. Men jag håller med dig att vurpor känns tamejfan. Var ute och vårkörde hojen, skulle damma av den lite. Varmt och skönt, skulle ta en tur genom byn i jeans och sweatshirt, när ett rattfyllo bröt mot väjningsplikt och dundrade ut framför mig med 1,18 promille i blodet. Benen fick sig några riktiga snytingar, så det jag lärde mig är att det ser coolt ut med jeans och skinnställsjacka, men det är benen som tar mest stryk.

Hejsan alla var ute o cyklade idag..... Såg en skitsnygg tjej tappade kontrollen o ramla... antar att det e det man kallar för

"att falla för en tjej"

Hur som helst mina skador var lindriga
massa sår på kroppen ont i knät hela ena sidan.

sån tur e har jag itne lyckats klota med hojjen

så jag undrar om ni har lust att dela med er av egna erfarenheter

hur ont gör det

hjälper skinstället till min vurpai 50 km med shorts hoj i 130 med ställ

mm

jag har sökt med 52 sidor med träffar e ganska mycket...

kolla på motogp så får du svaret.
om du inte orkar så kan jag ge dig en snabbresume:
1 dom trillar i hastigheter en bra bit över 50km/h och det första dom gör när dom glidit ett antal meter på stället är att rusa upp o försöka dra igång hojen igen.
2 dom kör inte i shorts.
3 du skrapade upp hyfsade sår när du cyklade, gissa vad som händer i lite högre fart.

Jo jag förstår det där med motoGP men dem har avåkningszoner.... som de glider på.

Skulle ce godkända skydd lindra verken i armbåge knän axlar. o jag nu hade haft på mig dem.

Funderar liksom om det är värt att skaffa sig sådana..
för kroppen tar ju endå en kraftig smäll så att säga.

När du köper hoj "1098" så ska du köpa ställ, hjälm, handskar, stövlar, ryggskena.

Jag har tagit några judolektioner så jag vet hur man ska falla, därför behöver inte jag skinnställ.

Heh, ja sånna shorts har jag oxå. De funkar kanon i snowboardbacken. Har dom till hojkörning oxå men inte testat att gå ikull med dom än...
Annars funkar det bra att ha en mobiltelefon i fickan, fungerar som en bra kraschpuck :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti