Personlighetstest. Från IKEA...

Jag är också en BARKARBY... ironi va? Fick åka pendeltåg från Barkarby när jag missat min första uppkörning :huvet

Hade hellre varit sittkudden PLUFSIG... Eller spritskåpet VIMSIG... :fyllisar

Liwa1 skrev:
Blev en SKYAR lampa.

"Golvlampan SKYAR är glad, ambitiös, varm, verbal och social, men också rastlös och melankolisk. Golvlampan besitter ofta en speciell utstrålning och de egenskaper som gör att man inom den här möbelgruppen ofta finner pop- och filmstjärnor och toppolitiker"

Du och jag blev nog stöpta i samma form, för jag är tydligen oxå golvlampan SKYAR... :rolleyes:

ikea skrev:
Du är golvlampan SKYAR

Jag har en artistisk ådra, minsann :tummenupp
Ja, här ser ni alltså nästa stora artist :rolleyes: vänta bara Skyar skall komma och ta er med storm!

ikea skrev:
Relationer
En SKYAR är svårimponerad och varken hallspegeln RISKA eller matbordet NORDEN göre sig besvär. Dessa framstår som tillgjorda, på gränsen till löjliga i en golvlampans ögon. Däremot faller ofta SKYAR för någon med motsatt personlighet, som diskstället GRUNDTAL, bokhyllan BILLY och fåtöljen BARKARBY. Dessa relationer erbjuder den kortvariga spänning och passion som SKYAR ständigt söker. Men på längre sikt leder dessa förhållanden till rastlöshet och dramatiska uppbrott. En varaktig spänning och passion finner däremot SKYAR hos sittkudden PÖSIG. Deras möten leder ofta till kärlek och ibland ända fram till altaret.

Jaha...just det, jao, bara ut på stan och leta upp en viss miss Pösig :brinnerup

blev det inte diskstället grundtal.....wohooo!!! :crash

Macho Woman skrev:
Jag ska vara ofantligt trist och påpeka att den här varit uppe förut. Då blev jag sittkudden PÖSIG.

Inte så att jag såg den... :) Jag höll på att fnittra ihjäl mig när jag såg den på kårens hemsida, och tänkte att jag skulle sprida fnittret vidare!

Prova och se om du fortfarande är pösig... :)

Meissner skrev:
Du är fåtöljen BARKARBY!

"BARKARBY tycker om livets goda. Hon/han är glad, världsvan, social, individualist och ofta morgontrött. De ses av många som samhällets vinnare och är njutare som inte skäms för att visa det. BARKARBY är ofta samlingspunkter på fester och tillställningar. ”Håll ihop med en BARKARBY och du får en glad kväll.” lyder ett bekant talesätt. Men det gäller att se upp, somliga uppfattar BARKARBY som självgod och skrytsam. Detta går inte alltid att slå undan som ren avundsjuka. BARKARBY måste anstränga sig för att vara lyhörd. En smula inkännande har aldrig skadat någon."

Me toooo =)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...