Personangrepps-tråden.

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date
.
.
.
.

<------------- Nananananananananana batman. .. . .. ...........

Last edited:
Jag trodde något av era fyllon skulle vara vakna nu???

<----Ännu en gång.

Jag trodde något av era fyllon skulle vara vakna nu???

<----Ännu en gång.

Menvafan? Har du inte fått stryk av husdraken på morron än, ditt ålarens!?

Kunde du inte komma med nåt nytt än å bara repetera dig själv som en papegoja på grammofonstiftskost? Slakapung... :4skrika

Menvafan? Har du inte fått stryk av husdraken på morron än, ditt ålarens!?

Kunde du inte komma med nåt nytt än å bara repetera dig själv som en papegoja på grammofonstiftskost? Slakapung... :4skrika

:banana Wohoooo, EEEN en enda missbildad bäverf*tta med skelögda pittögon och banjoröv, som kunde vakna upp ur era misslyckade liv.
Nej ta och lägg er igen och vakna upp på måndag med er misslyckade jävlar så går jag ut och gör lite nytta i vår värld :D

:banana Wohoooo, EEEN en enda missbildad bäverf*tta med skelögda pittögon och banjoröv, som kunde vakna upp ur era misslyckade liv.
Nej ta och lägg er igen och vakna upp på måndag med er misslyckade jävlar så går jag ut och gör lite nytta i vår värld :D

göra nytta i vår värld?

ska du till sergels och stå och skrika om att pälsjackor e dåligt för djuren?
va? va+ Va? VA? :banana

dom har ju redan päls! :huvet men hur ska du kunna veta det? du är säkrt från stockholm... :banana

Skriv tydligare då eller man har inga skolor där i Umeå :) jag kan förtydliga vad hlm står för så slipper du tänka för mycket med "HÄSSLEHOLM". Ska vi fixa en ljudfil också och en förenklad karta så du ser utanför er lilla värld?
:tuttar

Skriv tydligare då eller man har inga skolor där i Umeå :) jag kan förtydliga vad hlm står för så slipper du tänka för mycket med "HÄSSLEHOLM". Ska vi fixa en ljudfil också och en förenklad karta så du ser utanför er lilla värld?
:tuttar

hässleholm har jag varit i. skithåla...

finns ingen värld att prata om utanför norrland. *pratar om det norrland som finns ovanför sundsvall*

hässleholm har jag varit i. skithåla...

finns ingen värld att prata om utanför norrland. *pratar om det norrland som finns ovanför sundsvall*

Nu blir jag förvirrad. Vad gjorde du här? Hoppas verkligen du var på besök i andra städer samtidigt annars måste de vara något allvarligt med dig. Nästan som jag tycker synd med om dig. Mår du verkligen bra? De är ändå 115 mil avstånd. Stackars sate
:krama

Nu blir jag förvirrad. Vad gjorde du här? Hoppas verkligen du var på besök i andra städer samtidigt annars måste de vara något allvarligt med dig. Nästan som jag tycker synd med om dig. Mår du verkligen bra? De är ändå 115 mil avstånd. Stackars sate
:krama

Du är en bajsplanta!

Oo du sämste jävel som gått i ett par Örkelljungatofflor, att du ens mäktar med att se din avskrädesuppsyn varje dag är en gåta. Bäversekret..

Tofflor ? Vad är det. Trodde bara de var för sådana människor som har kor och grisar.

Ni är dåliga människor. Hela bunten!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...