Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu blir jag nyfiken. Om en bilist är allmänt sur på motorcyklister och på något sätt skulle visa sitt missnöje för dig utan att du gjort något fel så skulle du alltså sluta åka motorcykel? Du stör ju uppenbarligen honom.
Tror inte att han blev arg över att bilisten gjorde rent sina rutor, utan att han jävlades med honom. Sedan kan man förstås ha åsikter om ifall det var befogat att jävlas, men det är en annan sak.
Jag mumlar inte, jag ställde en enkel (trodde jag) fråga.Bilisten har rätten på sin sida i detta fallet. Vad mumlar du om?
Nonsens, alla har rätt att bli arga för vad de vill.ingen har rätten att bli arg på honom för det.
Tror inte att han blev arg över att bilisten gjorde rent sina rutor, utan att han jävlades med honom. Sedan kan man förstås ha åsikter om ifall det var befogat att jävlas, men det är en annan sak.
Ligger jag direkt bakom en bil brukar jag också blända av. Eftersom bilen framför mig drar uppmärksamheten åt vårt håll, så behövs det inte då.Ingen som helst nytta med att ha helljuset på i tätbebyggt område, SPECIELLT omm man ligger just bakon en bil.
då tar man nyckeln och skriver en hälsning på huven på bilen..
sparka av backspegeln och gör en fuck-you-burnout,,
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt