Perfekt Julklapp man fick i år!

Jag läste Bike Katalogen på julafton och då fick jag "onda ögat" av min sambo.
-Men... jag tittade bara på de röda hojarna. Hette det inte hjulafton?

Snälla familjer ni har! En annan får jag köpa MC relaterade julklappar till sig själv, men då blir det alltid som bäst!

Jag fick nya knäpuckar av brorsan! Välbehövligt och en sån där grej som man aldrig tar sig för att köpa själv.
Perfekt julklapp! :yoparty

Klart den bästa julklappen!

Fick en HJC r-pha 10 Club av flickvännen min. Lätt den bästa julklappen jag fått på ett bra j*vla tag!
hjälm1.jpg
hjälm 2.jpg
p1050355xux.jpg
p1050356.jpg
p1050358.jpg

Vad fick ni andra för presenter? Släng gärna upp lite bilder! :D

IMG_8940.jpgIMG_9069.jpg
Lite mumsig choklad av chefen. Halsskydd av kära mor och far så lilla jag inte förkyler mig under färderna och presentkort av min faster. Samt en grej som jag aldrig tänkt på att jag behövde, nämligen en första hjälpen väska. Något jag tycker alla borde skaffa sig. Har vurpat en gång och det gjorde rejält ont. Oj! Vad jag önskade att någon hade haft lite plåster och grejs med sig! :)
God jul till er alla brorsor och systrar! Och ett olycksfritt nytt år!
(kör med förstånd) :D

Last edited:
Jobbat Natt hela julen och inte träffat någon familj haha..................... Gött att dom flesta verkar ha haft det bra iallafall! :krama

Grattis :yoparty

Jag fick ett stort kuvert av Bells.
Och där var det en betald dykarcert utbildning :kär

En spärrnyckelsats, ledad. Kommer att komma till användning när det skall meckas :)

Fick en prenumeration på MCM av sambon och ett ölprovningskit.
Måste varit snäll i år med för morsan tyckte jag skulle ha en 4-dagars biljett till Sweden Rock Festival.:D

Jag fick en förkylning, 3timmar på Hobbit ikväll var rena rama självmordet, "snörv snörv TYST! prosit! Usäkta inte beningen"

Back