Pensionärsgrejer.

Markus skrev:
2507876 Jag som trodde mitt jobb innehöll tristess, nästa gång jag inväntar en försenad flygning ska jag tänka på dig i din igenimmade bil. :tummenupp

En bil nära hem är långt bättre än en flygplats långt bort i stan, så fort det faller en snöflinga på Kastrup så blir det kaos på flygplatsen:mad:

http://www.dreamworks.com/trailers/terminal/terminal_trlr_wm_500.asx

http://www.theterminal-themovie.com/main.html

9/11 var det nog inte roligt att vänta på flyg i USA.

Last edited:
Fakkverk skrev:
2507611 Inte blir väl kassarna dyrare för att du har miljarder hemma? Däremot förstår jag om du inte värderar dem lika högt. Men, faktum kvarstår, du kommer ha en fruktansvärd massa poäng när du går i pension om du är 21 och fortsätter i den takten. Typ europamästare. :)

Menade som du skrev fastän jag skrev annorlunda:-)
Man blir som man umgås heter det ju, nästan alla kompisar är bra mycket äldre ;)

Bikerbitch skrev:
2510685 Menade som du skrev fastän jag skrev annorlunda:-)
Man blir som man umgås heter det ju, nästan alla kompisar är bra mycket äldre ;)

:pannkyss Gillar dig ändå, greppade bara tillfället att "besserwissra" lite.

Fakkverk skrev:
2510822 :pannkyss Gillar dig ändå, greppade bara tillfället att "besserwissra" lite.

Tack det var snällt sagt :kiss
Tänkte tanken igår att vilja vara som Gustav och koka disktrasan eftersom den luktade äckligt. Får se om jag skrider till verket :brynad

Bikerbitch skrev:
2513198 Tack det var snällt sagt :kiss
Tänkte tanken igår att vilja vara som Gustav och koka disktrasan eftersom den luktade äckligt. Får se om jag skrider till verket :brynad
Skit i att koka den. Köp en ny.

Jag skulle tippat..innan jag läste igenom denna tråden, att jag hade flertalet pensionärsvanor..men till min stora lycka har jag inte en enda av de som räknats upp..:banana
Hade flertalet av dom pådyvlade på mig då jag bodde hemma..men nu verkar jag gå bakåt i utvecklingen..Rebel Yell :P

Nursey skrev:
2515625 Jag skulle tippat..innan jag läste igenom denna tråden, att jag hade flertalet pensionärsvanor..men till min stora lycka har jag inte en enda av de som räknats upp..:banana
Hade flertalet av dom pådyvlade på mig då jag bodde hemma..men nu verkar jag gå bakåt i utvecklingen..Rebel Yell :P
Har du gördel? :brynad

Nursey skrev:
2515643 :skrämd..nej (NEVAHHHH:näsblod )..trots att min mor har försökt övertyga mig om att string etc är djävulen och att jag borde satsa på mer "substansiella underkläder" :hihi
:hihi

Hur ser dessa substansiella underkläder ut? :va :rolleyes:

Nyteknik skrev:
2509113 • Promenerar med händerna på ryggen (när ingen ser).

:tummenupp En helt annan känsla att gå sådär. 90-åringarna kan deras gå-stylez.

Dessutom ser man überlägsen ut när man går sådär. I like it.

Idag gjorde jag examensprov i pensionärsgrejor.
Jag lusläste kvittot när vi storhandlat på COOP och ta mig F*N! De luspudlarna hade tagit betalt för tre paket blöjor ( a 125kr) när vi bara köpt två! :mad: :D

Va fan.. hur kan du leva med detta ?
har du ringt till Göran Persson ?
skriva en insändare till Afotnblandet oh Expressen. detta MÅSTE redas ut ju.. hur skall VI lita på våra affärer? vi kan ju inte ens lisa på våra poliser. de bor ju granne med hor hur oh dyl. vem kan vi lita på ?

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna