TroLliS skrev:....Sen slår ni i 3liter mer, ...
Å hur många liter har du slagit i nu.....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TroLliS skrev:....Sen slår ni i 3liter mer, ...

eus skrev:Jag ska köra 8r runt dig
Äh, jag har vinnar-hojen från Synsam Cup 02 den råkkarTroLliS skrev:Nä det ska du inte för Pingvinen har en mentor som till och med har kört ifrån självaste stiggy på ett race![]()
Å det året vart han SM mästere så...........................![]()
När vi var klara fann jag mig själv vara så gott som fast inuti kärran tillsammans med hojarna, och fick använda samtliga av mina gymnastiska färdigheter för att ta mig ut! En sak kan jag meddela, en fotpinne i arslet (
)är inget man önskar sin värsta fiende…fast det kan få Anneli att skratta gott en ganska lång stund.
, som var något utöver det vanliga. 1.16.33 tog det att ta sig runt i alla fall.
. Vi anlände till Rosinantes hem vid halv ettiden och fick lite tips av Don Q innan vi vände tillbaka mot Skövde. Ganska direkt hörde vi ett misstänkt ljud och vår dragbil började brööööla misstänksamt mycket. Avgassystemet hade naturligtvis rostat sönder och vips så lät det som om vi körde rallybil med hästsläp!
Rödluvan fick inte plats så Anneli fick det ädla uppdraget att styra henne tillbaka mot Eskilstuna medan jag körde bilen. Lite mindre än fyra timmar senare är då alltihopa avlastat och parkerat i väntan på tisdagens kommande övningar! Återkommer med rapport när träningen är avklarad på tisdag. Ni som vill kan försöka fixa fint väder till dess!
Jag skrattade inte åt att du fick en fotpinne i arslet, jag skrattade åt MINEN du gjorde då..Penguin skrev:En sak kan jag meddela, en fotpinne i arslet ()är inget man önskar sin värsta fiende…fast det kan få Anneli att skratta gott en ganska lång stund.
..Jag fick lära mig att vissa orter ska man bara åka till, även om de inte finns med på kartan. Åtminstone hävdade min kartläsare det, och bevisligen (till mitt stora förtret) så funkar det så.
Javisst! Med lite vilja o fantasi går allt, och alltid lär man sig nåt.Kamikaze kid skrev:Vilket team!

Triggerhappy skrev:Å Jag drar mitt strå till stacken å Bodypaintar Anneli..
/ Den alltid så hjälpsamme
Trigger
Triggerhappy skrev:Får bli nått psykodelsikt mönster då..![]()
M:et skrev:Äsch då, jag kan hjälpa till och hålla i![]()
Anneli skrev:Du har aldrig träffat på ett hysteriskt fruntimmer va?![]()
Lycka till, du också![]()
/Anneli (JÄTTEkittlig)

Kamikaze kid skrev:Undrar hur det går i dag på Linköping!
Mattias skrev:Det såg bra ut. Grymt flow.
Mattias skrev:Jag tog inga tiden på Pingu, jag såg honom bara passera. Anneli vet vilka tider han åkte på.
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem