Penguin goes racing!

Don Quixote skrev:
Och provkörning blev det! Tror Yaman föll herrn på läppen?

Ånej, ska han köpa sig en snabb hoj nu asså? Då är väl mitt hopp att du kommer ta så bra betalt för den att pingvinen inte har råd att köra så mycket nästa år.

Jag visste väl att Pengvinen skulle hitta hem till slut!

Köp den direkt! Inget att tveka på för du kommer inte bli yngre, du har talang, är förståndig, barnlös och har fast jobb. Vad finns där att tveka över? :7peta

Don Quixote skrev:
Och provkörning blev det! Tror Yaman föll herrn på läppen?

I allra högsta grad. Riktigt elak hoj det där! :kär

Goodstuff skrev:
Inget att tveka på för du kommer inte bli yngre, du har talang, är förståndig, barnlös och har fast jobb. Vad finns där att tveka över?

Pengar? Fast får jag sålt Rödluvan såååå...

Gjorde mitt bästa att sälja henne igår på pubkvällen och tyckte att vi hade en bra deal på gång där. Gurra och jag byter bilar med varandra så har han råd att köpa Jespers Trajja. Då kan Jesper i sin tur köpa Rödluvan av mig så slår jag till direkt på Don Q:s Yamma. :tummenupp

Penguin skrev:
Pengar? Fast får jag sålt Rödluvan såååå...

Gjorde mitt bästa att sälja henne igår på pubkvällen och tyckte att vi hade en bra deal på gång där. Gurra och jag byter bilar med varandra så har han råd att köpa Jespers Trajja. Då kan Jesper i sin tur köpa Rödluvan av mig så slår jag till direkt på Don Q:s Yamma. :tummenupp

Låter som en toppendeal! Förutom för Gurra som måste rassla runt i din gamla bil. :D

Hjälp!

Jag gör vad jag kan för att övertyga Pingvinen om att köpa DonQs hoj, men får han inte Rödluvan såld så har han hotat med att sadla om helt :hihi , så snälla någon köp Penguins hoj!!

Edit:stavhopp

Bifogat

• bjornowille.jpg
    bjornowille.jpg
    79.4 KB · Visningar: 77
Last edited:
Kamikaze kid skrev:
Törs man åka med på race i sommar tro??? :arsele

Det var någon som med whiskeyhes röst, en sen lördagsnatt för tre veckor sedan, muttrade att han ville åka med nästa år, så du lär bli så illa tvungen. Vare sig du vill eller inte.

:whip

Last edited:
Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna