Pendlare, hur klär ni er??

För mig är det en sådan avsevärd försämring i livskvalité att åla mig in i svettigt korvskinn vareviga gång jag ska använda plasttanten som A till B fordon genom stan att jag aldrig i livet drar på mig det när jag bara ska sitta i tio minuters bilköer som knappast ens kommer upp i 50 km/h. Skinnställstvång är något som inkräktar på min personliga frihet.

Klarade jag att köra trimmad moped tävlandes mot tio andra längs rullgrusiga vägar iförd t-shirt och gammal plastkruka så ska jag väl klara av att med bra mycket mer erfarenhet inom risker kunna puttra genom stan på motorcykel endast iförd hjälm, ryggskydd, jacka och handskar.

Peppar peppar...

/perris

Allväderställ och jobbarkläderna under. Lite tight, men väldigt praktiskt. Bara slita av sig allväderstället så är man fit for fight.

Ta med er gore-tex brallorna in eller släng in dem i packboxen. Själv brukar jag stå och beundra min fantastiska rumpa ( som inte skulle varit kvar ifall jag klotat i jeans) och bestämma mig för att de 5s extra som det tar att dra på sig ett par brallor är väl investerad tid.

Kom ihåg, packbox är häftigt och praktiskt!

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back