Pendla med hoj, parkering

Jag gav 10k för min gamla hoj. Sedan fick jag väl göra lite löpande underhåll för att jag är snål och ville inte lämna in på verkstad. Försäkringen tror jag var några hundra om året för jag hade bara trafikförsäkring. Med en sån hoj är det inte värt att ha mer än billigast möjligast försäkring.
Typ något som den här:
Motorslamret kan ju vara ett bekymmer, men mitt lik lät som en traktor med kamkedjerassel när den kallstartades, och den gick många mil trots det.

Det är ju klart, man behöver pyssla lite då och då med sådana gamla lik, så om du absolut vägrar att skruva så blir det ju em sämre affär.
Kanske kan hitta en gammal offroad hoj på 600cc eller mer :)
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top