Pedofilmisstänkt begick självmord...

Klart det skulle va jobbigt! Men, jag i alla fall skulle inte kunna lämna denna värld utan att ha fått rentvå mig om jag var oskyldig.
En polares polare (jag har mött lassie) blev anklagad för nåt år sen av sitt ex för att ha förgripit sig på barnen. Det finns inget förutom hennes påstående som stödjer det, det har inte ens kommit så långt som rättegång. Killen har varit riktigt långt under isen o polarn har fått åka dit ett flertal gånger för att han inte skulle göra slut på lidandet.

En massa restriktioner om hur man får träffa barnen, utfryst på jobbet, polare och släktingar som säger upp kontakten, alla misstankar osv kan nog knäcka dom flesta.

En polares polare (jag har mött lassie) blev anklagad för nåt år sen av sitt ex för att ha förgripit sig på barnen. Det finns inget förutom hennes påstående som stödjer det, det har inte ens kommit så långt som rättegång. Killen har varit riktigt långt under isen o polarn har fått åka dit ett flertal gånger för att han inte skulle göra slut på lidandet.

En massa restriktioner om hur man får träffa barnen, utfryst på jobbet, polare och släktingar som säger upp kontakten, alla misstankar osv kan nog knäcka dom flesta.

Ja det kan det nog, sånt där är ju ännu värre där det kan vara omöjligt att bevisa eller motbevisa.

menn de SKA ju vara dötts straf endå så de spelar ingen roll omm hann tog sjelv mord!!!!!!!!!!!!111111111

Jag fattar inte varför vi ska bry oss egentligen. "Pedofiler och våldtäktsmän är också människor, tre meter under jord..."

Släng in dem på Kumla och "låt naturen ha sin gång"...

En polares polare (jag har mött lassie) blev anklagad för nåt år sen av sitt ex för att ha förgripit sig på barnen.

Det är rätt vanligt att bittra kärringar spelar det lägsta kortet i vårdnadstvister för att få ensam vårdnad om barnen.

En bekants bekant (jag mötte Lassie igen) skiljde sig, och bitterfittan flyttade tvärs över landet för att han inte skulle kunna träffa sina barn.

Visst fick dom åka till honom, om han bekostade resan...
(i praktiken två tur/retur biljetter åt sig själv samt tur/retur åt barnen då dom var för små för att åka någonstans själva)

Han bytte jobb så att han kunde flytta närmare barnen (8 mil ifrån istället för 120mil) men si då flyttade den ändå arbetslösa bitterfittan tillbaka dit dom hade bott tidigare.

Det tog väl något år av sökande, men han lyckades få jobb i den gamla hemstaden igen, men det hade han inget för, för gissa vad hans ex gjorde då?

När barnen väl fick bestämma själva flyttade dom båda till pappan, och då kom hon efter, då valde dock barnen att bo permanent hos pappan vilket fick exhäxan att gå i taket totalt...

Skilsmässor kan verkligen ta fram det ondaste i människor, så att pedofilanklagelser flyter upp i samband med skiljsmässor är nog inte ovanligt.
Lika fullt måste dom tas på allvar, för det är ju knappast konstigt om folk skiljer sig när dom upptäcker pedofili...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg