I somras störde jag mig som fan på att mitt MATTA alu slip-on (från leovince) fick olika nyanser och fettfläckar.
Började putsa lite med autosol
men märkte fort att det var ett jobb som var lättare att börja med än att få avslutat. Med andra ord så tog det bort för mycket skit och grovrengjorde vilket ledde till MYCKET puts.
Fick en snilleblixt idag när min flickvän sa att anledningen till att diskmedel var så bra var att det var fett som fan och på så sätt tog bort allt annat som var (lite mindre) fett.
Testade att gno in systemet med diskmedel och tog lite vatten efteråt.
Nu glänser det som fan och det gick på nån minut bara.
Ett enkelt tips för andra pedanter. Kan ana att 99% av er som läser det tycker jag e :kocko , men funkade gjorde det i alla fall!
Började putsa lite med autosol
men märkte fort att det var ett jobb som var lättare att börja med än att få avslutat. Med andra ord så tog det bort för mycket skit och grovrengjorde vilket ledde till MYCKET puts.Fick en snilleblixt idag när min flickvän sa att anledningen till att diskmedel var så bra var att det var fett som fan och på så sätt tog bort allt annat som var (lite mindre) fett.
Testade att gno in systemet med diskmedel och tog lite vatten efteråt.
Nu glänser det som fan och det gick på nån minut bara.
Ett enkelt tips för andra pedanter. Kan ana att 99% av er som läser det tycker jag e :kocko , men funkade gjorde det i alla fall!