Såklart man ska dit, med Rosen som sällskap
NiklasL den elakingen åker till danmark istället
Fast det blir att sova hemma då tältsuget inte är så stort efter spöregn under midsommar![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Såklart man ska dit, med Rosen som sällskap
NiklasL den elakingen åker till danmark istället
Fast det blir att sova hemma då tältsuget inte är så stort efter spöregn under midsommar![]()
Sluta med skiten! Bara för att de stänger av halva stan får jag cykla en omväg till jobbet![]()
Inte kommer man att få sova heller då alla ska ha partaj intill tidig morgon och fan ta de fjortisar som spyr utanför min dörr!![]()
Har ni inga biljetter kommer ni in... men det finns ju "billiga" att köpa på blocket.
Det var då fan vad du var grinig då
Jag ser det som mitt mission att skräna och spy utanför din port, muhahahah
Säg inte att du kommer att sova i tält, som många redan gör. 85 mil för att festa :freak
Staden är invaderad med lortgrodor som sitter överallt äter potatissallad med bara händerna. Skabb.
Du kan få komma till mitt tält av äkta mattor och äta kaviarsnittar från ett silverfat, din lilla brat.
förstår att du inte har hittat information på denna sida, då festivalen är för fjortisar![]()
Nu med facit i hand förstår jag precis vad du menar....
Staden är invaderad med lortgrodor som sitter överallt äter potatissallad med bara händerna. Skabb.
är du här eller?
var man än går nere på stan så är det bara fullt med fjortisar/emos
//Rosen
Yes box, jasg är här. Har ett tält på camopigen''''ngen, men välhne''''jer att sova i en trevlig säng hos mina kompisar istället...Nog för att jag också kan svina till ordentligt, men jag skulle aldrig sätta mig och bajsa utanför mitt tält eller göra andra äckliga perversa saker, vilket många andra häruppenbarligen har gjort
S¨å jag groggar och ska strax ner och stå längst fram på alice cooper.
ser ni mig så hojhta till...
Peace!
hehe okej, fick tyvärr inte tag i en biljett så jag sitter hos matilda och surarfast ska nog ner och planka in snart
![]()
Chicksen regerade under fredagen.
Bäst: Miss Li, Veronica Maggio (med världens snyggaste gitarrist), Maia Hirasawa och Sahara Hotnights.
DiLeva var skön.
Alice Cooper var pinsam.
Idag inleder jag med Hellsongs, gud så jag längtat - och arbetar mig fram till en nyinsatt höjdpunkt: Lars Winnerbäck! 22:00 på scen Karneval.
Orgasmiskt.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden