Peace and love-festivalen i borlänge 26-30/6

• Thread starter Thread starter Dropdead
  • Start date Start date

Dropdead

Guest
Jag försökte leta igenom tre-fyra sidor utan att hitta något om ämnet i fråga, så jag skapar ett nytt.

Några härifrån som tänker svina runt på campingen eller på annat sätt göra sig synliga på årets peace and love-festival?

Jag och Avril ska dit och äga hela stället. :yoparty

www.peaceandlove.nu

förstår att du inte har hittat information på denna sida, då festivalen är för fjortisar :näsblod

Jag är på plats!!!!!
Teens:en vandrar i strida strömmar förbi mitt fönster på jobbet, kön till incheckningen är milslång :-|
Scener byggs och förhoppningsvis är bolaget bättre rustat i år , då ölen var slut dagen innan festivalen ens börjat.

Jag festar gärna med hojers!!

Jag vet ju som vanligt inte om jag kommer in på området men Ankan kanske har nån skojig fest på lördagen?

// P

Jag vet ju som vanligt inte om jag kommer in på området men Ankan kanske har nån skojig fest på lördagen?

// P

Det ska vi nog ordna siddu. Om vädret är schyrre blir det poolparty hos mig på fredag eftermiddag. Lördagen är lite splittrad för mig, jag måste till min farsa mitt i alltihopa (han bor fyra mil bort) men jag festivalar till och från.

Är dessutom ledig tor-fre .rocka

Det ska vi nog ordna siddu. Om vädret är schyrre blir det poolparty hos mig på fredag eftermiddag. Lördagen är lite splittrad för mig, jag måste till min farsa mitt i alltihopa (han bor fyra mil bort) men jag festivalar till och från.

Är dessutom ledig tor-fre .rocka

Coolt.

Fredan är tyvärr vikt för den utomordentligt värdelösa Ludvikafesten. Pain spelar 22.30 och det vill jag inte missa.

Vi får väl höras så får vi se hur det går.

// P

Sluta med skiten! Bara för att de stänger av halva stan får jag cykla en omväg till jobbet :mad:

Inte kommer man att få sova heller då alla ska ha partaj intill tidig morgon och fan ta de fjortisar som spyr utanför min dörr! :finger

Har ni inga biljetter kommer ni in... men det finns ju "billiga" att köpa på blocket.

Jag är på plats!!!!!
Teens:en vandrar i strida strömmar förbi mitt fönster på jobbet, kön till incheckningen är milslång :-|
Scener byggs och förhoppningsvis är bolaget bättre rustat i år , då ölen var slut dagen innan festivalen ens börjat.

Jag festar gärna med hojers!!

bolaget tömdes igår :fakta

Jag ska dit!!! Mig känner ni enklast igen på min rödsprayade mohikan!
Hur är det med campingen? Börjar det bli packat?

Såklart man ska dit, med Rosen som sällskap :yoparty
NiklasL den elakingen åker till danmark istället :mad:

Fast det blir att sova hemma då tältsuget inte är så stort efter spöregn under midsommar :crash

Last edited:
Jag har ett gäng kompisar som ska åka, skulle asgärna följa med men först hade jag inte råd för jag inte hade nåt jobb, nu har jag ett jobb men kan inte ta ledig. Knivigt ere.

Ännu mer tråkigt blev det nu när jag ser att Duckie ska dit. :kär

Jag har ett gäng kompisar som ska åka, skulle asgärna följa med men först hade jag inte råd för jag inte hade nåt jobb, nu har jag ett jobb men kan inte ta ledig. Knivigt ere.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!