Hej.. har en zx-10r 2009 special ed (california-varianten). Tänkte sätta på en racefit growler slip-on samt installera powercommander efter inkörningen. Har hittat ett "välrenommerat" företag härnere som har bänk samt en tuning-gubbe och jag tänkte köpa PC direkt av dem eftersom prisskillnaden är marginell kontra att köpa det direkt på PC:s hemsida.. Dock är jag lite orolig för thailändarnas teknikkunskaper vad gäller PC på stora maskiner (finns inte alltför många 1000CC här i Bangkok) o frågar här först. Ska jag välja PCIII eller PCV och varför?
mvh
Johan
mvh
Johan
