capoeira-R1
Ny medlem
Åker s1000rr, Var ute och åkte igår och efter 20 min lagom åkning dog hojen när jag körde lagom fort. Stanna testade att starta den men den gick inte igång efter en stund så funkade det. På vägen hem hände samma sak. Denna gång när hojen väl startade så lät den som en V-twin och det kom rök ur röret som luktade soppa. Slog av rev tankkåpa och tank pluggade ur PC V från injektorerna kopplade in orginal anslutningarna och hojen lät som den skulle (som en symaskin). Detta gjorde jag under ÖSREGN ( läs svensk sommar). Hojen gick som den skulle sista biten hem. Vågade inte piska ur den. Det känns som PC spökar och översvämmar injektorerna med soppa.
Är det någon som har råkat ut för detta? finns det någon lösning eller har PC pajat. Den har suttit på hojen någon vecka och var med på Mantorp i måndags utan strul så jag fattar inte vad som kan ha hänt?
Är det någon som har råkat ut för detta? finns det någon lösning eller har PC pajat. Den har suttit på hojen någon vecka och var med på Mantorp i måndags utan strul så jag fattar inte vad som kan ha hänt?