pc-spel

Fan va gutt om de skulle vara ett som liknade nsfu2. Styla hojen, trimma, bänka. Köpa nya hojar :P Race inne i stan mot hojar o bilar :) Ohhhhh!

Pr0bz skrev:
Fan va gutt om de skulle vara ett som liknade nsfu2. Styla hojen, trimma, bänka. Köpa nya hojar :P Race inne i stan mot hojar o bilar :) Ohhhhh!

precis så jag menade :) :banana ´kommer det ut nåt sånt så köper jag det direkt

Bio_Head skrev:
Skulle gissa att det komemr till Xbox 360 också
Nix. De håller sig till Sony... Dom har inte släppt några Gran Turismo till boxen, varför skulle dom göra det nu? Jag tror bara det kommer till PS.

Jupp dom har ju till o med sagt att det ska komma till ps2. ¨så till xbox och ps kommer det nog inte till :D

Midnight Club 3 -Dub Edition, är ett rätt schysst spel. Som NFS Underground 2, fast enligt mig roligare. Finns hojar i det spelet, inte renodlat hojspel dock.

Endast till spelkonsoller, tyvärr ej till PC.

MTX MOTOTRAX....helt klart det grymmaste hoj spelet...dock är det cross hojjar vi snackar om..men det var ju nån som nämnde motocross madness :tummenupp

kille_hojdille skrev:
tipps om något bra mc-relaterat pc-spel!?

finns det något bra pc-spel som är som tex. Need For Speed Underground2, fast med motorcyklar?

är i behov av något att göra under vintern...

Tja det kanske inte är inriktat på hojar direkt men det finns iaf massa hojar i det, San Andreas. Utan hojarna hade inte spelet varit roligt. Vad man inte kan göra på riktigt med hojen kan man göra där istället. :)

lorkan skrev:
Tja det kanske inte är inriktat på hojar direkt men det finns iaf massa hojar i det, San Andreas. Utan hojarna hade inte spelet varit roligt. Vad man inte kan göra på riktigt med hojen kan man göra där istället. :)

jepp fan vad ballt det är att weela med hd:n där e :D

Tourist thropy verkar ju som ett "måste ha" nån som vet vart man kan förboka det?

mvh
SB

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...