MikkE
Guest
Förvånansvärt bra.

Funkar kanoners. Jag laddade ner Death Rally (se länk längre upp) dår Dosbox redan var klart. Installera på en hundradel och sedan var det vara att köra på.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Förvånansvärt bra.
Men det blir så enformigt. Till slut lär alla sig hur man kontrar allt och sedan lessnar någon nukear till armageddon.
Tar man en tidigare tidsålder tar det evigheter innan det tar slut.
Bästa strategispelet någonsin och som fortfarande håller är Rise Of Nations. Gärna med Thrones and Patriots add-on:et.
Det klarar din dator elegant.
Det går att spela direkt, över LAN eller internet, mot eller med en polare eller mot varandra och med eller mot bottar.
Bland det bästa är att det tar en timma, i 99% av fallen, att spela en skirmish
Är man duktig tar det 40 minuter. Suger man tar det 1:20
Mao perfekt om man har en timma att slå ihjäl.
Äh. Du är för dålig.
Jag har spelat det, i snitt, en par ggr i veckan sedan 2005 eller när det nu kom ut och det har hänt kanske 10 ggr att det blivit armageddon.
Börjar alltid på tidigaste åldern och har satt att det enda sättet att vinna är att ta huvudstaden och hålla den tills tiden går ut.
Problemet är ju att när alla börjar bli riktigt bra står allting stilla eftersom man kan hålla fienden stången tillräckligt länge för att kontra eftersom inga units är direkt värdelösa. Så det går liasom inte framåt.
Problemet är ju att när alla börjar bli riktigt bra står allting stilla eftersom man kan hålla fienden stången tillräckligt länge för att kontra eftersom inga units är direkt värdelösa. Så det går liasom inte framåt.
Kan tipsa om Transport Tycoon Deluxe. En klassiker som aldrig kommer dö.
Finns som Open TTD. Windowsbaserat och fungerar alldeles utmärkt.
Jag trodde jag var ensam kvar i världen om att lira och älska de spelen.
Oh nej. Jag har även kört rätt mycket Railroad & Transport Tycoon. riktigt grymma spel det med![]()
Är det verkligen så?
Jag riktigt skrek rakt ut i tristess bara jag läste om dem i nån speltidning, men jag kan givetvis ha haft fel. Det har hänt en gång förut.
quake live i firefox![]()
Jag känner mig gammal, men jag ska regga mig på quakelive och på steg två ska jag skriva in nåt lösenord. Frågan är "Are you human?" Jag har provat med "yes" och "no" och min kod som jag angav tillsammans med användarnamnet. Inget av dem funkar.
Huffan göman!?![]()
Det finns några bokstäver i rutan under frågan va? Skriv in dom så funkar det nog.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |