Mr Vader
Galaxhärskaraspirant!
såg att stryper kommer... har en -80 tals lp med dem om någon är intresserad... själv är jag intresserad om jag har semester då... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr Vader skrev:såg att stryper kommer... har en -80 tals lp med dem om någon är intresserad... själv är jag intresserad om jag har semester då...![]()

jag börjar jobba 16/1 som arbetsfömedlare på AMS kundtjänst i Karlskoga... så jag vet inte om jag kan ta ngn semester alls i sommar...newstead skrev:har inte så mycket att spela skivor på nu![]()
som det ser ut nu så är väl ledigheten det minsta problemet? både för dig och mig![]()
Mr Vader skrev:jag börjar jobba 16/1 som arbetsfömedlare på AMS kundtjänst i Karlskoga... så jag vet inte om jag kan ta ngn semester alls i sommar...
jag ska skicka alla sådana jobb till dig sen...newstead skrev:då kan du ju fixa ett schysst jobb åt mig
jobbar gärna mellan kl 10-14 (full flextid), tre dagar i veckan, med en månadslön på 30-40 000kr, tjänstebil, fyra månaders betald semester och gärna en fin julbonus![]()

Mr Vader skrev:jag ska skicka alla sådana jobb till dig sen...![]()

tycker att det låter mysigtnewstead skrev:härligt!![]()
på lördagen jobbar du nog inte iaf... som upplagt för en hojtur till sölvesborg på fredagen efter jobbet, rocka loss på festivalen på lördagen, sova ruset av sig och sen bränna hem på söndagen![]()

blom skrev:tycker att det låter mysigt![]()
![]()
njanewstead skrev:ja visst gör det? nästan som en myskväll i soffan framför bingolotto![]()
newstead skrev:härligt!![]()
på lördagen jobbar du nog inte iaf... som upplagt för en hojtur till sölvesborg på fredagen efter jobbet, rocka loss på festivalen på lördagen, sova ruset av sig och sen bränna hem på söndagen![]()
då är fleraKjelle skrev:Känns som ett vettigt upplägg för mig i alla fall!![]()

blom skrev:jaha kjelle vad säger linda![]()
!blom skrev:såg att dom sökte en jäkla massa här oxå.... emn rockar det![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |