PBR goes Sweden Rock -06?

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Nu är det allvar. Trots en något slakare banduppställning än de två senaste åren MÅSTE jag fan ta mig ner till Sweden Rock i sommar. Vilka är sugna på att haka på? Tänkte kanske inte vara där alla 3 dagarna, men kanske någon/några åtminstone. :banana :fyllisar :yoparty :öl :rock :squid :Rockbanan

Vi behöver:
1. Hojar
2. Biljetter
3. Fint väder
4. Öl
5. Tält mtbh
6. Följebil till punkt 4-5

Intresserade:

1. Kjelle

Last edited:
Nu är det allvar. Trots en något slakare banduppställning än de två senaste åren MÅSTE jag fan ta mig ner till Sweden Rock i sommar. Vilka är sugna på att haka på? Tänkte kanske inte vara där alla 3 dagarna, men kanske någon/några åtminstone. :banana :fyllisar :yoparty :öl :rock :squid :Rockbanan

Vi behöver:
1. Hojar
2. Biljetter
3. Fint väder
4. Öl
5. Tält mtbh
6. Följebil till punkt 3-4

Intresserade:

1. Kjelle
2. blom (själv klart :yoparty )

Vi behöver:
1. Hojar
2. Biljetter
3. Fint väder
4. Öl
5. Tält mtbh

Intresserade:

1. Kjelle
3: Stefan (med reservation för ändring, kan ju skita sig med semester o sånt)

Har ju suttit där nere i två år i rad nu med en platta bärs och väntat på att ni ska dyka upp ( tur att man har haft bra musik att lyssna på under tiden:yoparty ) !
Är det år 2006 det äntligen kommer hända? :fyllisar

blom skrev:
brukar väl ligga runt 1300 tror jag.. för alla dagar

1460:- för alla 3 dagar resp 660:- för en dag. Kruxet verkar vara att det bara släpps 1000 endagars-biljetter på spelningsdag. Det där får vi fundera lite på när den kompletta spelningslistan kommit med dagar och allt. :va

Kolla på http://www.swedenrock.com

Vi behöver:
1. Hojar
2. Biljetter
3. Fint väder
4. Öl
5. Tält mtbh

Intresserade:

1. Kjelle
3: Stefan (med reservation för ändring, kan ju skita sig med semester o sånt)
4: newstead (trots avsaknad av PBR-medlemskap)

*/ ?>
Back