Mattias650
Örebroare
Kjelle skrev:Att ta med egen musik kan funka, så länge det är HÅRD musik. Mattias, dina Howard Jones-skivor kan väl få stanna hemma?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kjelle skrev:Att ta med egen musik kan funka, så länge det är HÅRD musik. Mattias, dina Howard Jones-skivor kan väl få stanna hemma?![]()
så kan du hämta upp mig och marina i varberga innanJohan skrev:Blir bra det ska jag dyka upp runt 17:30? Det var nr 12 ni bodde i vavar lite lätt påverkad av alkohol senast jag var där.Jag hör förövrigt till den skara som skall vara nyckter.
det går bra att du dyker upp då....nopp vi bor 16 B ...Johan skrev:Blir bra det ska jag dyka upp runt 17:30? Det var nr 12 ni bodde i vavar lite lätt påverkad av alkohol senast jag var där.Jag hör förövrigt till den skara som skall vara nyckter.
Kyckling skrev:Nog bäst det, annars kommer jag tvångsmata dig med ful-Absint![]()
Och den är INTE god![]()
![]()
Kjelle skrev:Kyckling: Har ful-absinten samma hallucinatoriska effekter som ÄKTA absinth? I så fall, ta med den!
2 saker till: Det finns 3 ringklockor utanför ytterdörren. Ring på den som det INTE står något namn på (har ramlat bort).
Ni som kommer med bil kan parkera på baksidan av huset, men ställ er efter vår vita volvo. Dom 2 andra markerade platserna är grannarnas.
Jättekul att så många kan komma!![]()
![]()
![]()
![]()
Och vart är det då?Säg en platts jag känner tillrainman skrev:så kan du hämta upp mig och marina i varberga innan![]()
Johan skrev:Och vart är det då?Säg en platts jag känner till
rainman skrev:Ska inte volvon stå uppvärm och redo om det är nån som känner att det är dags att titta ut? kanske inte så bra om den står längst in bland en massa fyllefordon![]()
vilka jävla bekymmer,, kjelle du har helt rätt vem ska då köra.. och knipper det så lånar jag din hoj vet du och kör ner henne..Kjelle skrev:Joo, ni kanske inte behöver ställa er ALLDELES bakom. Fast vem ska köra i så fall? Någon frivillig??
Klart att du får fråga...EMMA skrev:Gaffa jag måste bara få stilla min nyfikenhet om jag får vara så fräck å fråga varför hon valt att inte dricka? Man är ju van vid att folk gör det...
Johan skrev:Och vart är det då?Säg en platts jag känner till
Laddad till maxEMMA skrev:jaha alla laddade för ikväll nu då?! Jag vet att jag är det iallafall!![]()
Gaffa-mannen skrev:Det smakar illa.![]()
Gör det?! Och det säger ni först nu...Mattias650 skrev:Det beror ju på vad man dricker. Finns ju annat än Kycklings rävgift !!!
Vi ses snart!
rainman skrev:Nu har man knäckt kvällens första!
en Norrlands (för jag vill vara mig själv en liten stund)![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |