PBR öl- och hårdrockskväll lördag 12/4?

Johan skrev:
Blir bra det ska jag dyka upp runt 17:30? Det var nr 12 ni bodde i va :confused:var lite lätt påverkad av alkohol senast jag var där.Jag hör förövrigt till den skara som skall vara nyckter.
så kan du hämta upp mig och marina i varberga innan :tummenupp

Johan skrev:
Blir bra det ska jag dyka upp runt 17:30? Det var nr 12 ni bodde i va :confused:var lite lätt påverkad av alkohol senast jag var där.Jag hör förövrigt till den skara som skall vara nyckter.
det går bra att du dyker upp då....nopp vi bor 16 B ...

Jag kan inte komma, måste plugga stenhårt om jag ska klara av tentan jag har på måndag.. :(

Kyckling: Har ful-absinten samma hallucinatoriska effekter som ÄKTA absinth? I så fall, ta med den!

2 saker till: Det finns 3 ringklockor utanför ytterdörren. Ring på den som det INTE står något namn på (har ramlat bort).

Ni som kommer med bil kan parkera på baksidan av huset, men ställ er efter vår vita volvo. Dom 2 andra markerade platserna är grannarnas.

Jättekul att så många kan komma! :tummenupp :rock :D :öl

Kjelle skrev:
Kyckling: Har ful-absinten samma hallucinatoriska effekter som ÄKTA absinth? I så fall, ta med den!

2 saker till: Det finns 3 ringklockor utanför ytterdörren. Ring på den som det INTE står något namn på (har ramlat bort).

Ni som kommer med bil kan parkera på baksidan av huset, men ställ er efter vår vita volvo. Dom 2 andra markerade platserna är grannarnas.

Jättekul att så många kan komma! :tummenupp :rock :D :öl

Hans absint smakara bara ILLA!! inga roliga effekter alls :(
Fast det hindrade mig inte att svepa tre-fyra stooora klunkar på sporthojsfesten förra året *ryser* :zpy

Ska inte volvon stå uppvärm och redo om det är nån som känner att det är dags att titta ut? kanske inte så bra om den står längst in bland en massa fyllefordon :D

rainman skrev:
Ska inte volvon stå uppvärm och redo om det är nån som känner att det är dags att titta ut? kanske inte så bra om den står längst in bland en massa fyllefordon :D

Joo, ni kanske inte behöver ställa er ALLDELES bakom. Fast vem ska köra i så fall? Någon frivillig??

jaha alla laddade för ikväll nu då?! Jag vet att jag är det iallafall! :öl

Kjelle skrev:
Joo, ni kanske inte behöver ställa er ALLDELES bakom. Fast vem ska köra i så fall? Någon frivillig??
vilka jävla bekymmer,, kjelle du har helt rätt vem ska då köra.. och knipper det så lånar jag din hoj vet du och kör ner henne..

EMMA skrev:
Gaffa jag måste bara få stilla min nyfikenhet om jag får vara så fräck å fråga varför hon valt att inte dricka? Man är ju van vid att folk gör det...
Klart att du får fråga... ;) Jag svarar med att vända på frågan.

Varför väljer man att dricka?

Man blir dum i huvet av att dricka.
Man blir odräglig av att dricka.
Man blir illamående av att dricka.
Man har inte koll på vad man gör när man är full.
Det är onyttigt att dricka (alkohol är ju giftigt) :fakta

Det smakar illa. :zpy

Det finns många anledningar till att inte dricka. Liselotte har sett hur hennes klasskamrater blev när de blev fulla och förstår inte tjusningen med det. Helre vara vid sina sinnens fulla bruk, är sina fulla sinnens bruk.

Visserligen kan man dricka måttligt och njuta av att vara onykter utan att vara odräglig, men det kräver träning och självkännedom och viktigast: erfarenhet av att dricka. :tummenupp
Att ta princip-beslutet att över huvudtaget inte befatta sig med alkohol är ett sätt att inte utsätta sig för potentiella problem. Att dessutom avvika från normen ("alla dricker ju nu för tiden") tycker jag tyder på en stark karaktär. Man behöver inte göra som alla andra. :fakta

Själv dricker jag för att bli onykter, inte för att bli full. Jag mår dåligt av att bli full, så för mig är valet enkelt. Drick bara lagom mycket. :D

Vill du veta mer, fråga henne själv. (Se bara till att det inte finns ett uns nedlåtande i tonfallet bara, får då är det osäkert om hon tar dig på allvar...)

Jag blir nog lite sen. Har precis kommit hem från gårdagens äventyr så jag ska bara duscha och äta lite så dyker jag upp om en stund

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT