Pazzo broms/kopplings handtag

Astro

Sporthojsnörd
Gick med
8 Mar 2008
Hoj
R1 2010
Funderar på att köpa ett set till hojen men frågan är vilken längd ska man ha pallar man med den korta varianten på kopplings sidan i stadskörning? Går det att beställa dom i olika storlekar?

Vad ska man välja för färg till en Grön hoj passar den guld färgade varianten eller ska man välja svart?

Jag kör med den korta versionen( broms o koppling) på min thruxton och det är inga som helst problem. Lite trögare men inte så det stör. Väl värda sitt pris.
Erich

Det är nog mest tycke o smak; jag kör std.längden, blev aldrig kompis med de korta. I vilket fall som helst så är det ett bra köp! Jag kör svarta med guld, passar klockrent på svart cykel.

Kör med korta på bägge sidor, är toknöjd. Har inte kört en meter med dem, eftersom det är vinte (?) :) Men klagar inte på utseendet iaf :o

Jag kör med den långa Pazzo:n på kopplingen, som ändå är klart kortare och snyggare än originalgreppet. Normalt sett är det inga problem att koppla ur med två fingrar men vid ständigt upprepade nedväxlingar som t.ex vid bankörning kan det vara skönt att få plats med fyra fingrar som orkar mer.

Edit: var nyss ut i garaget och kikade, ser att std Pazzo är lika drasut-långt som originalgreppet :gnissla. Det borde inte vara några bekymmer att köra med det korta Pazzo-greppet.

Last edited:
Shorties, alla dar i veckan! -Inga probs och underbar känsla.

Tänk bara på att om du skall köpa från USA så tar shorties längre tid eftersom för mycket BigMac verkar göra att man inte grejar shorties.:huvet

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage