Paypal???

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Kostar det något att fixa ett Paypal konto? Och hur fungerar dessa? Antar att det enbart är för att göra köpet med kreditkort säkrare? :confused: :näsblod

kostar inget och fungerar perfekt..

Istället för att lämna ut kortnr överallt där du handlar lämnar du det till paypal så drar dom pengarna från kontot när du handlar något.

På deras sida kan du sen se alla dina transaktioner osv..

Har använt paypal 6-7ggr och det har fungerat klanderfritt..

När jag fixade för nåt år sen så kostade det $2. Du gjorde en betalning och sen när du får fakturan så får du en kod som du aktiverar ditt PayPal med. Det betyder att du får vänta några dar innan du kan aktivera kontot. Tror det tog 4 dagar innan jag kunde kolla firstcard.se (MasterCard).

Nicke skrev:
När jag fixade för nåt år sen så kostade det $2. Du gjorde en betalning och sen när du får fakturan så får du en kod som du aktiverar ditt PayPal med. Det betyder att du får vänta några dar innan du kan aktivera kontot. Tror det tog 4 dagar innan jag kunde kolla firstcard.se (MasterCard).

Jag fixade konto för ca ett havår sen och fick aktivera mitt konto på engång inga väntetider och inget krångel..

OK ska fixa ett ,måste ju beställa ett framdrev till minikinan så den går lite bättre :)

Och det funkar klanderfritt varje gång. Fick just jullkapparna till mina syrrors tre grabbar. Blev såna här Leatherman. Köpte en själv, fick lämna min Victorinox på flyget sist... packade av misstag ner den i handbagaget, och en till kollegan. Blev 260 kr styck inklusive frakt från USA. Köper man dem på stan kostar de 600 spänn styck!

Kontaktade en kille som hade eBay-auktion på Leatherman-produkter och kollade pris utan auktion. Köpte "utanför" eBay så jag hade kunnat bli blåst men det har funkat flera gånger förut. Har köpt krasch-puckar, mp3-spelare, klocka m.m. på detta vis.

EDIT: såg nu att han skrivit "small tools" och värdet $25. Kostade $180 (frakten inräknad). Frågade inte ens för alla är inte så pigga på att fuska.

M34987_Gray.jpg

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back