PayPal

Nä, vissa banker reserverar inte beloppen så när pengarna väl dras står det direkt vad transaktionen är för något.

Jag gissar på att ni övriga som har problem med att verifiera korten har nån form av begränsad internetbank eller så har ni lyckats skaffa nåt kort som inte visar vem som drar pengarna. Kan ni se att det står "ICA Flen" så kan ni se att det står "1234PAYPAL".

Jag har andra problem med PayPal som man aldrig trodde man skulle ha efter åtta år som verifierad användare. Hade det funnits alternativ hade jag stängt PayPal för länge sen.

allt som köps med hjälp av paypal står som paypal i din bank och det är för att paypal "tar" pengaran från din bank och dom kräver att det kvitteras och då skriver dom så... Man vet väl iaf vad man köpt?! Har använt paypal ett tag (några år) och är jätte nöjd!
Köpte en ny hjälm i england av en kille som kunde avsluta auktionen tidigare för att sälja den till mig, det blev alltså inget köp via ebay utan bara en "vanlig" överföring.... Då ringde paypal och undrade om det var ok och vad säljaren hetta så det s inte skulle bli några fel! Blev väldigt överraskad och påmind om att min engelska inte är 100, det är service!

Nä, vissa banker reserverar inte beloppen så när pengarna väl dras står det direkt vad transaktionen är för något.

Jag gissar på att ni övriga som har problem med att verifiera korten har nån form av begränsad internetbank eller så har ni lyckats skaffa nåt kort som inte visar vem som drar pengarna. Kan ni se att det står "ICA Flen" så kan ni se att det står "1234PAYPAL".
Misstänkte något sådant...

Själv tog det cirkus fem dagar och jag missade auktion pga det...
Jag har andra problem med PayPal som man aldrig trodde man skulle ha efter åtta år som verifierad användare. Hade det funnits alternativ hade jag stängt PayPal för länge sen.

Jag fick avsluta ett fem år gammalt ebay konto pga paypal. Förbannad har även jag varit. :mad:

Back