paypal hjälp.

Fixx

Hundförare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
hoj?
Skulle just regga in mig på paypal. allt gick smärtfritt tills jag skulle skriva in min 4siffriga kod. Vilken 4sifriga kod?? så råkade spärra mitt kort på paypal..

för att låsa till mitt kort igen måste jag faxa iväg mitt Id och massa sånt...

om 24h går aktionen ut på de grejor jag har lagt bud på.. Några tips på hur man kan göra?

Be någon annan att regga med sitt kort,nån du känner:) paypal är ju säkert .

jag har samma skit.. jag kan ej längre få den där 4siffriga koden för att bekfräfta mitt PayPal konto.. helt mongo.

Räddningen är här....tror jag :tungan

Menar ni akteveringskoden ni behöver för att kunna aktivera kontot??
Finns en kod som dom skickar till ditt bank konto (4 siffrig) som du behöver för att kunna aktivera så du kan betala obegränsat belopp till säljaren.

Kolla kontot på internet om ni fått ngt med. från paypal.
Annars begär ett konto utdrag från banken.

Det är inte hela världen om du inte betalar samma dag du vinner auktionen (jag betalade sist 2 veckor efteråt)
Messa säljaren o säg hur det ligger till, tills du kan skaffa fram cashen :tummenupp

KickAss_Prod´s skrev:
Räddningen är här....tror jag :tungan

Menar ni akteveringskoden ni behöver för att kunna aktivera kontot??
Finns en kod som dom skickar till ditt bank konto (4 siffrig) som du behöver för att kunna aktivera så du kan betala obegränsat belopp till säljaren.

Kolla kontot på internet om ni fått ngt med. från paypal.
Annars begär ett konto utdrag från banken.

Det är inte hela världen om du inte betalar samma dag du vinner auktionen (jag betalade sist 2 veckor efteråt)
Messa säljaren o säg hur det ligger till, tills du kan skaffa fram cashen :tummenupp

precis.. fick min kod på kontoutdraget... bara att dra ner till stan å plocka ut en hundring så har du den ;)

Det tar några dagar tills du får den koden. Jag har MasterCard och betalningen syntes på nätet ca 4 dar efter och där stod också koden på kontoutdraget.

Fixx skrev:
Skulle just regga in mig på paypal. allt gick smärtfritt tills jag skulle skriva in min 4siffriga kod. Vilken 4sifriga kod?? så råkade spärra mitt kort på paypal..
för att låsa till mitt kort igen måste jag faxa iväg mitt Id och massa sånt...
om 24h går aktionen ut på de grejor jag har lagt bud på.. Några tips på hur man kan göra?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph