Payback

Ja, jävla idiot... Man vet ju inte om bilisten alltid gör så eller det var en engångshändelse... Hade varit bättre o bara prata med bilisten o snällt förklara att denne bör se sig för mer noga nästa gång

Har sett den bilen på en annan film här på SH om jag inte ser helt galet???????

Smart att han väntar tills personen har lämnat bilen, då han omöjligt kommer förstå att det var motorcyklisten som förstörde backspegeln. Hade ju varit mycket bättre att prata med honom.

Riktigt osmart agerat... Bilister kommer ju fatta att det var hojsnubben. Bilisters syn på motorcyklister stärks inte direkt av sådant beteende.:confused: Problemet flyttas bara över till bilisten igen som antagligen själv vill ge en "payback" till någon oskyldig mc åkare.

Villken jävla fåne. Och inte kan han skylla på spontan ilska heller. Inte konstigt att världen ser ut som den gör.

Riktigt osmart agerat... Bilister kommer ju fatta att det var hojsnubben. Bilisters syn på motorcyklister stärks inte direkt av sådant beteende.:confused: Problemet flyttas bara över till bilisten igen som antagligen själv vill ge en "payback" till någon oskyldig mc åkare.

Kan bara hålla med, vilken sopa!
Jävligt onödig grej att hålla på med för övrigt.

Eller är det bara jag här inne som inte bara kör hoj utan även bil?
Och osm dessutom bara är människa och kan göra misstag själv,även i bilen?

Hade varit rätt åt killen om bilföraren haft regnumret och kommit förbi och demolerat hela hojen.

fint sätt att göra oss ännu mer omtyckta.
ligger man i döda vinkeln måste man räkna med sådant här hos bilisterna.
herre gud vad man skulle sparkats o slagits med bilarna om man skulle reagerat så varje gång någon gör fel eller är ouppmärksam.
vi blir ju inte så glada när någon annan skadar våra hojar.
bättre o visa oss från den bra sidan o prata med bilisterna.:krama

Men vänta... vad är det jag läser?

Är inte detta sporthoj.com? KjeTinG i taCkEtt och framhjuluiilisens hemvist?
Har alla vuxit upp över en natt?

Vilken feg liten jävla fjollig idiot...
En sån liten miss förtjänar inte ens en utskällning och såna där fega jävla fåniga "paybacks" är bara för mycket. Han vågade inte ens åka fram o snacka med bilisten...

Men vänta... vad är det jag läser?

Är inte detta sporthoj.com? KjeTinG i taCkEtt och framhjuluiilisens hemvist?
Har alla vuxit upp över en natt?

Det har gått en vind av förändring över SH. Nu ska man inte längre vara outlaw, åka fort på bakhjulet och vara tuff. Nu ska man istället skälla ut andra som åker för fort, hålla båda hjulen i backen och skylla sig själv när man bli påkörd av en bilist som sitter och sover.

Fast egentligen så är allt som förut; alla åker för fort, på bakhjulet och svär högt och ljudligt över bilister. Skillnaden är att folk inte vågar stå för det längre...

Ps. Kör själv alldeles för fort alldeles för ofta. Hade åkt på bakhjulet också om jag bara kunnat. Svär även över bilister som sitter och sover...

:Dålig människa

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...