Patricia lördag 8/9

Status
Ej öppen för fler svar.

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Kom o parta med oss på Patricia på lördag 8 september !

Vi är ju ett gäng tjejer som ska köra på dan, o sen tänkte vi parta på Patricia !!:yoparty

Det är 23 år som åldersgräns där, fri entré innan 22:00 därefeter 120:- !

:tuttar Kan jag få mej till att parta så bör ju andra också kunna :D

:va Hmmm kom å tänka på en sak...törs pojkar parta med filckor då eller är de inte så att dom är lite skrajsna av sig och hellre sitter hemma och kolla på nå naturprogram ;) :tuttar :rolleyes: :D

:va Hmmm kom å tänka på en sak...törs pojkar parta med filckor då eller är de inte så att dom är lite skrajsna av sig och hellre sitter hemma och kolla på nå naturprogram ;) :tuttar :rolleyes: :D

Det är nog naturprogrammen som gäller skulle jag tro :hihi Man kan ju bara inte missa programmet om mufflonfår som går just den kvällen ni ska partaja :rolleyes:

Last edited:
Ja kom o parta med oss om ni törs. :D

Var ett tag sedan man var på "vinst varje gång".... så varför inte :yoparty

Tror iofs att jag klassar in under "skräp" :arsele

Jag kan nog dyka upp, men jag är GARANTERAT skräp :)

Det är nog naturprogrammen som gäller skulle jag tro :hihi Man kan ju bara inte missa programmet om mufflonfår som går just den kvällen ni ska partaja :rolleyes:

:D ja de var väll de jag trode :tungan ni är lite fega av er ni killar då som hellre ser på tv (när man kan spela in de ;)) än partar med ett gäng trevliga tjejer :) :tungan

fegisar ja hörde nå om tequila race i nån annan tråd...:confused:

:huvet nej nej nej nej de slutar bara att nån somnar i ett hörn
:rolleyes: Och de är inte jag då jag inte dricker tequila sen studenten :D :tuttar

Last edited:

:huvet nej nej nej nej de slutar bara att nån somnar i ett hörn
:rolleyes: Och de är inte jag då jag inte dricker tequila sen studenten :D :tuttar

Jag & Marlene snapsade Tequila till kräftorna i fredags. Det funkade fint, men Yashas homemade snaps med flytande dill i funkade ännu bättre :tummenupp

Undrar just om damen som brann av på dasset drack den också :D

Jag & Marlene snapsade Tequila till kräftorna i fredags. Det funkade fint, men Yashas homemade snaps med flytande dill i funkade ännu bättre :tummenupp

Undrar just om damen som brann av på dasset drack den också :D

:D Påmin mej att inte dricka nå ni har med er på lördag, för då sover väll jag i badkaret :rolleyes:

jag känner inte en käft, jag är helt klart skräp å på patricia kanske man får träffa Jörgen så ja kommer om någon har ett badkar man kan sova i? soffa går bra också ;)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti